LOS

LOS er finalist i internasjonal kåring

Del

LOS er blant finalistene i internasjonale CHARGE awards - som kårer verdens beste merkevarer i energisektoren.


- I LOS elsker vi å utfordre oss selv og konkurrere med de dyktigste i klassen på å gi våre kunder en best mulig opplevelse. Merkevaren vår handler jo nettopp om summen av alle inntrykk kunden sitter igjen med, og da er det ekstra stas når vi nå er finalist i den internasjonale kåringen om beste etablerte merkevare i energibransjen.

Det sier Margit Unander, administrerende direktør i LOS, landets tredje største strømleverandør for privatmarkedet.

LOS er finalist i kategorien "Best Established Brand", og søsterselskapet Entelios er finalist i kategorien "Best B2B Energy Brand". I sin kategori møter LOS norske Fjordkraft, tyske EWE AG og colombianske Celsia Energía.

- Merkevarebygging i energibransjen har aldri vært viktigere, og det er utrolig moro at jobben som vi har gjort i LOS har blitt lagt merke til på dette nivået! Å være blant finalistene er kudos i seg selv, og et stort klapp på skuldra til alle i LOS, sier Tone Tversland, markedssjef i LOS.

Om CHARGE awards
Målet med CHARGE awards er å øke bevisstheten og synliggjøre verdien av merkevarebygging i den raskt skiftende energisektoren. Det gjør de ved å løfte fram og hedre selskaper og menneskene bak dem som har utmerket seg med fremragende merkevarebygging og kommunikasjonsarbeid, skriver CHARGE awards

Det var 180 nominerte merkevarer til 10 kategorier, og etter at nominasjonene ble kjent tidligere i år, har både LOS og Entelios levert omfattende casemateriell. Og av disse 180 nominerte, er begge markedsselskapene i Agder Energi, LOS og Entelios, blant finalistene i hver sin kategori.

CHARGE awards går av stabelen ‪28. - 29. september på Island.

Kontakter

Bilder

Lenker

Om LOS

LOS
Kjøita 18
4630 Kristiansand

http://www.los.no/

LOS er landets tredje største strømleverandør, og leverer strøm og energirelaterte produkter og tjenester til privatkunder over hele Norge. LOS ønsker å gjøre det enkelt for kundene å ta gode valg i en grønn energihverdag.