LOKLYN ute med ny singel "High and Dry"!

LOKLYN ga ut sin første single «Not Around» i juni 2021, til strålende tilbakemeldinger, og fulgte opp med den storslåtte «Youth» tidligere i vår. Nå er Lier-jenta klar med ny singel!
Foto: Birte Magnussen

Hør High and Dry her

LOKLYN er en fremadstormende norsk/australsk artist som nå er klar med sin tredje singel "High And Dry".

Bak artistnavnet LOKLYN finner vi Helene O'Loughlin som har vokst opp i Melbourne i Australia og Lier i Norge. Hun har vært en aktiv del av musikklivet i Lier fra barndommen av, og har siden utdannet seg som musiker på Westerdals Oslo ACT. Hun har de siste årene hatt base i Oslo, hvor hun har videreutviklet sitt musikalske uttrykk og talent.

LOKLYN lager musikk i sjangeren elektronisk pop, med mørke undertoner og et massivt lydbilde. Hun drar inspirasjon fra artister som Vaults, Florence + The Machine og Emilie Nicolas.

«High And Dry» handler om dualiteten mellom det nødvendige og det ønskelige, og hvordan det man har lyst på i livet ikke alltid går overens med det man har behov for.

Tekstene tar direkte inspirasjon fra Helenes personlige opplevelser, og beskriver følelser vi alle har i oss, på hennes særegne måte.

LOKLYN har raskt funnet sin plass i det norske musikklivet, med hennes unike blanding av elektronisk pop, imponerende vokalprestasjoner og massive lydbilde, samtidig som hun aldri mister budskapet sitt ut av syne.

LOKLYN følger nå opp hennes tidligere utgivelser, med sin tredje single «High And Dry» som er ute i dag.

Foto: Birte Magnussen

LOKLYN er signert på plateselskapet Curling Legs som er en sub-label til Grappa Musikkforlag.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Grappa Musikkforlag AS på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.