Lise Finckenhagen er Priors nye ambassadør

Prior har inngått et langsiktig samarbeid med Lise Finckenhagen, som er en merittert kokk og populær matprofil, blant annet kjent fra flere TV-produksjoner.

- Vi er veldig glade for å ha med Lise på laget. Hun er en dyktig kokk med høy troverdighet. Sammen skal vi formidle matglede og inspirasjon - basert på sunne og bærekraftige, norske råvarer, sier Marketingsjef for Prior Kirsti Wiker Rönnmark.

Synlig allerede i januar

Finckenhagen vil formidle sunn matglede og fristelse gjennom året, og blir først å se i Priors nye januar-kampanje.

Lise Finckenhagen gleder seg til samarbeidet og er stolt av å få være Prior-ambassadør. Ifølge Finckenhagen finnes det knapt en råvare som er så allsidig som kylling.

– Kylling kan varieres på utrolig mange måter, og har en ren og mild smak. Det er dessuten en sunn og mager råvare som er rask å tilberede. Jeg har to tenåringssønner som trener mye, og som derfor trenger rikelig med proteiner. Kylling og egg er en viktig del av kosten deres, og vi spiser kylling minst to ganger i uka, sier hun.

Lise Finckenhagen (f. 1976) begynte hos Eyvind Hellstrøm på Bagatelle som 16-åring og har siden opparbeidet seg et ry som en av Norges dyktigste kokker. Hun er også en svært populær formidler av kokekunst gjennom sine faste innslag i VG, samt gjennom flere radio- og TV-produksjoner.

Følg saker fra Nortura

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Nortura på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Nortura