Link mobility

LINK Mobility løfter fokus på mangfold, likhet og inkludering - inngår samarbeid med Lederløftet

Den norske teknologigiganten LINK Mobility har signert et samarbeid med Lederløftet. Sammen med andre fremoverlente bedrifter og ledere skal Lederløftet og LINK Mobility fremheve verdien av mangfold og inkludering på arbeidsplassen.

Lederløftets forpliktelse og arbeid

Lederløftet er et felles initiativ fra organisasjonene MAK og ODA, som jobber for å øke mangfoldet i arbeidslivet.LINKMobility vil samarbeide med 40 andre organisasjoner som har over 18 000 ansatte i 25 ulike bransjer.

Fellesskapet LINKMobility nå blir en del av, skal legge til rette for tilgang på nødvendig verktøy, kunnskap, tips og råd for å øke inkluderingen og mangfoldet i organisasjonen.Innflytelsesrike ledere, beslutningstakere og personer fra bedrifter og organisasjoner som tror på verdien av mangfold på arbeidsplassen har nå funnet sammen. Bevisstheten skal sørge for at det prioriterespå et overordnet strategisk nivå.

LINK Mobility er forpliktet til å bygge og levere en solid strategi for mangfold og inkludering for å tiltrekke og beholde topptalenter, levere bedre sammen og skape innovative resultater. Løftet fokuserer på målsettinger knyttettil mangfoldinkludering og rolleforståelse, som er avgjørende for å bygge en inkluderingskultur.

Har fortsatt en lang vei å gå

Sjef for strategi i Link MobilityLin Ackemahar troen på at samarbeidet vil få store positive konsekvenser.

- LINK ser vi på mangfold, likhet og inkludering som en nødvendighet for vekst og utvikling. Vi tror de beste ideene kommer fra team som med forskjellige bakgrunner og måter å tenke på. Det burde være en selvfølge i 2021, men samfunnet har fortsatt en vei å gå. Derfor tydeliggjør vi at hos oss kan alle ansatte møte opp som seg selv, sier Lin Ackema.

- Vi fortsetter å forsterke at debeste talentenehar evnen til å gjøre sine kolleger, seg selv og kundene bedre.Det skal ikke påvirkes av fysisk utseende, arvelige egenskaper eller personlig trokonstaterer Ackemaom hvorfor Lederløftet er så viktig.

Om Link mobility

Følg pressemeldinger fra Link mobility

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Link mobility på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Link mobility