LHL signerer nettapotekavtale med Komplett Apotek

LHL, Landsforeningen for hjerte- og lungesyke har inngått en eksklusiv nettapotekavtale med Komplett Apotek som vil gi gunstige fordeler for LHLs 50 000 medlemmer og 600 ansatte.

– Mange av LHLs medlemmer bor i distriktene hvor det er langt til nærmeste apotek, og avtalen med Komplett Apotek gir svært gode priser, fri frakt på alle varer til "Post i butikk" og bidrar til at bestilling av reseptbelagte varer blir lettere tilgjengelig for både medlemmer og ansatte i LHL, sier Frode Jahren, generalsekretær i LHL.

Nettapotek gjør legemidler lettere tilgjengelig og gir deg mulighet til å trygt kunne handle legemidler på nett. Fra 19. oktober 2016 ble det også mulig å bestille reseptbelagte legemidler fra nettapotek.

– For oss er det viktig at brukerne skal oppleve at det er trygt å kunne handle legemidler hos Komplett Apotek, sier administrerende direktør Geir Eide i Komplett Apotek. God pasientinformasjon om bruk av legemidler er viktig og våre farmasøyter gir personlig veiledning og hjelp via chat, epost og telefon. Vi har et stort utvalg av legemidler tilgjengelig på lager til enhver tid, og både reseptbelagte og reseptfrie legemidler kan kjøpes med leveranse hjem på dør eller post i butikk. Som eneste aktør i Norge sender vi også ut kjølevarer.

For mer informasjon kontakt:

Geir Eide, administrerende direktør, Komplett Apotek, mobil: 900 55 360.

Frode Jahren, generalsekretær i LHL, mobil 911 31 944.

LHL, Landsforeningen for hjerte- og lungesyke er en landsomfattende interesseorganisasjon for hjerte-, kar- og lungesyke og deres pårørende. LHL har ca. 50 000 medlemmer fordelt på rundt 260 lokallag. Les mer på: https://www.lhl.no/

Om Komplett Apotek

Komplettapotek.no har ambisjoner om å bli Norges største nettapotek. Komplett Apotek har apotek- og driftskonsesjon fra Statens Legemiddelverk, og holder til i Sandefjord. Komplett Apotek er en del av Komplett Group – Nordens største netthandelsaktør med 18 nettbutikker. Les mer på: www.komplettapotek.no