Les om oss i Bergensavisen i dag!

Til alle Time2Staff venner. I dag kan du lese om oss i Bergensavisen, både digitalt og på papirformat.

Les saken her! (Pluss sak)

Hva kan du gjøre for å hjelpe oss videre?

- Laste ned appen, teste og gi oss feedback. (Alle tilbakemeldinger er gode tilbakemeldinger.)

- Like oss på facebook og følge oss på instagram og LinkedIn.

- Rate appen i app store eller google play med topp score.

- Enda viktigere: Få venner og bekjente til å gjøre det samme i punktene over :D

Servitører, kokker og bartendere i kø for å jobbe i Trondheim!5.11.2021 09:00:00 CET | Aktuelt

Vi er i full gang med å løse personalmangelen, nå lanserer vi i Stavanger!1.11.2021 14:50:43 CET | Pressemelding