Lerøy forlenger sin avtale med Skøyteforbundet

Norges Skøyteforbund og Lerøy har forlenget sitt samarbeid ut 2021/22-sesongen. Lerøy har vært en av forbundets aller viktigste samarbeidspartnere helt siden 2012.
Sverre Lunde Pedersen VM 2021 Foto: Rafal Oleksiewicz (fri bruk for pressen)

- Lerøy har vært Skøyteforbundets generalsponsor over flere år, og har vært med oss i både oppturer og nedturer. Vi er veldig glade for at de nå har forlenget sitt generalsponsorat med enda ett år, sier Skøyteforbundets generalsekretær, Håkon Dahl. Vi er stolte av å fronte Lerøy som merkevare og sunn og god sjømat, avslutter Dahl.

Sverre Lunde Pedersen er glad for å ha Lerøy med på laget. -Lerøy er en viktig sponsor for oss på grunn av de sunne retningslinjene og verdiene selskapet står for, som vi skøyteløpere kan forene oss med og vi føler at vi sammen står for de rette verdiene i dagens samfunn sier Sverre.

Håvard Lorentzen som er plukket ut som ambassadør for norsk sjømat, er stolt over å ha med Lerøy på laget.  – Det har blitt arrangert VM på skøyter i 130 år, så det er en idrett med masse historie. Skøyter og sjømat er to disipliner som identifiserer Norge på ulike måter, og at vi på skøytelandslaget er tilknyttet fiskeindustrien er noe som passer godt når vi reiser verden rundt og koblingen til norsk laks hele tiden dukker opp. Det står alltid «norsk laks» på menyen, og noe man kan være stolt av, sier Håvard

Sjømat Norge - Lorentzen

Hvis du vil se dette innholdet fra www.skoyteforbundet.no, gi ditt samtykke øverst på denne siden.

Sverre Lunde Pedersen VM 2021 Foto: Rafal Oleksiewicz (fri bruk for pressen)