Leketøykjeden åpner butikk i Trondheim

Leketøykjeden Sprell går mot strømmen og vokser kraftig i leketøysmarkedet -åpner nå i Trondheim

I august åpner endelig leketøysspesialisten Sprell dørene på Sirkus Shopping. Her skal du finne kvalitetsleker, babyutstyr og interiør som skaper glede for både barn og voksne.

Lørdag 10. august åpner leketøysspesialisten Sprell dørene på Sirkus Shopping
Sprell skiller seg ut fra andre leketøysbutikker med at lekene er produsert med omtanke til miljøet og skal engasjere barna på en annen måte.
Leker er viktige verktøy for læring. Barna skal kunne være barn og leke lenge.
Sprell tar ikke inn det som er mest trend basert men har en pedagogisk bakgrunn i de valg som er gjort. Sprell har allerede butikker rundt Oslo og Bergen.
De har vært på utkikk etter et godt lokale i Trondheim en stund. Sirkus var det senteret de mente var best for sin butikk.

Bærekraft er viktig for Sprell og det vil også butikken i Trondheim gjenspeile..
De bruker naturlige materialer som tre. Og velger bort plast så langt det lar seg gjøre. Det er viktig for dem å unngå kjemikalier i lekene.

I tillegg til leker så vil butikken også få en flott interiøravdeling og barneutstyr med de populære barnevognene fra Bugaboo Fox i front.

Butikken åpner lørdag 10. august. Da blir det spennende aktiviteter og leker for alle barn som kommer innom!

Merethe Dokken

Kjedeleder / Retail Manager

Merethe.dokken@sprell.no

Tlf : 40 85 70 34

Sirkus Shopping er et av Midt Norges største kjøpesenter ligger på kollektiv knutepunkt  i Trondheim øst ved innkjøringen til Trondheim sentrum. Kjøpesenteret har visjon "STORE OPPLEVELSER" som vi lever etter med å gi våre gjester en annerledes handelseopplevelse. Vi har mange event som skal være med å innfri denne visjonen.