Bilder Nordic School of Photography

Ledige studieplasser ved Nordens største fotoskole

Er du en av de som fortsatt ikke har bestemt deg for hva du skal gjøre i høst? På flere skoler er studiestarten allerede i gang, og hos fotoskolen Bilder Nordic School of Photography nærmer det seg med stormskritt – men det er fortsatt mulig å sikre seg en plass på noen av utdanningene!

Selv om flere av utdanningene er fylt opp, så er det fortsatt mulig å sikre seg en plass på to av studiene; den halvårige populære Grunnutdanning i Fotografi– heltid, eller det anerkjente komplette studiet Toårig Fotografutdanning

Grunnutdanning i Fotografi på et halvt år
Er du nysgjerrig på fotografi og ønsker å investere et halvt år til å bygge en viktig kreativ kompetanse, eller bare utforske interessen? Da er grunnutdanningen perfekt for deg!

På ett intensivt semester lærer du det nødvendige håndverket for å begynne å jobbe med fotografi; både kamerateknikk, lyssetting i studio og profesjonelt etterarbeid i essensiell programvare som Adobe Lightroom og Photoshop. Du lærer om hvordan bildekommunikasjon fungerer, slik at du kan skape sterke bilder som formidler et budskap, og du bygger din egen portefølje veiledet av erfarne mentorer i porteføljefaget. Gjennom spennende workshops med gjester innen mote-, kommersielt- og dokumentarfotografi får du en smak på de ulike sjangerne innen fotografi, og hvordan bransjen fungerer.

Undervisning foregår i snitt tre dager i uken, slik at du også har tid til å jobbe med praktiske oppgaver ved siden av. Alle foreleserne er profesjonelle fotografer, så du får kunnskapen rett fra bransjen!

SØK GRUNNUTDANNING I FOTOGRAFI HER

Toårig Fotografutdanning
Er du opptatt av å uttrykke noe, og ønsker å skape din egen visuelle identitet? Gjennom to intensive og praktiske år bygger du en solid portefølje med prosjekter som er viktige for deg, veiledet av en mentor spesialisert i den retningen du ønsker å fordype deg.

Du lærer selvfølgelig håndverket gjennom fototeknikk, lyssetting og etterarbeid, og om de ulike fotografiske sjangrene og kommunikasjonsformene som brukes. Men, du lærer også hvordan du driver egen bedrift, hvordan man arrangerer en utstilling, lager en fotobok, og bruker nett og sosiale medier til å markedsføre sitt fotografi – alt for å forberede deg på en spennende kreativ karriere!

Gjennom studietiden blir du del av et sosialt og godt miljø, og bygger et solid nettverk med viktige bransjeaktører som forelesere.

SØK TOÅRIG FOTOGRAFUTDANNING HER

Søk i dag
Går du med en drøm om å jobbe kreativt og lære om foto for å finne ditt eget visuewlle uttrykk? Ikke nøl med å ta kontakt med skolen. Men skynd deg. De ledige plassene fylles fort opp!

Om Bilder Nordic School of Photography

Bilder Nordic School of Photography
Nedre Vollgate 8

24 14 66 80http://www.bildernordic.no

Om Bilder Nordic School of Photography
Bilder Nordic School of Photography er en offentlig godkjent fagskole. Skolen ble grunnlagt i 2005 og regnes i dag som Nordens største fotoskole, med rundt 150 aktive studenter til enhver tid. Bilder Nordic er en betydelig aktør i norsk fotomiljø, med et internasjonalt renommé, takket være engasjerte studenter, lærere og et sterkt nettverk av fotografer, billedredaktører og andre bransjeaktører som er involvert i skolen.

Følg pressemeldinger fra Bilder Nordic School of Photography

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Bilder Nordic School of Photography på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Bilder Nordic School of Photography