Larsiveli slipper EP dagen før han spiller på by:Larm

I dag slipper Larsiveli EPen ,Tvilling, som han har skrevet og spilt inn delvis ute i rus, og som rusfri. Tittelen er satt for å markere den indre krigen mellom to personligheter. Allerede i morgen spiller han sin første av to konserter under årets by:Larm i Kulturkirken Jakob.

Larsiveli har plassert Horten på kartet for lenge siden, men ble godt kjent da han havnet på "alles” lepper med fjorårets gjennombruddslåt “Baby”, som ble A-listet på NRK P3 fra april til august.

Rapperen har en egen evne til å formidle sterke følelser, i kombinasjon med unike ferdigheter og musikalitet. Han er «...en av de mest fleksible rapperne i landet, med en evig omskiftelig rapflow» (Klassekampen), «stahet og sult, blandet med ydmykhet og koketteri» (Natt &Dag), med et «sjeldent stjernepotensiale» (Dagbladet).

Larsiveli er også en overbevisende live-artist, og han har gjort uforglemmelige konserter som Havna 0150 høsten 2018, John Dee som soloartist sist november, og Rockefeller med broren Makko Makeba i 2017.

Han har brukt det siste året i studio for å ferdigstille den kommende EPen Tvilling, og har samtidig sluppet flere smakebiter derfra. Høsten 2018 kom singelen “Dykker dypt”, en svært personlig låt som handler om rus og å møte sine egne demoner. Senere kom låten “Mamma Mia”, der Larsiveli virkelig får skinne som rapper.

Tittelen Tvilling henspeiler på to ulike sider ved Larsiveli sin personlighet.

- “Tvilling er en EP som er spilt inn delvis ute i rus og også som rusfri. Tittelen er for å markere denne indre krigen mellom to personligheter. Jeg har kommet mere i kontakt med han jeg vil være og vil dele denne reisen med alle mine fans og støttespillere.” - Larsiveli

HØR LARSIVELI - TVILLING HER

Horten-helten spiller også to konserter under årets by:Larm:

Torsdag 28.02 kl 00:00 – Kulturkirken Jakob

Lørdag 01.03 kl 22:00 – Ingensteds

Bon Jovi med ny låt og politisk album21.2.2020 18:05:00 CETPressemelding

Rockelegendene i Bon Jovi er ute med den nye låten "Limitless". "Limitless" er første smakebit ut fra deres kommende album Bon Jovi 2020 som slippes 15. mai og oppmuntrer til optimisme i en ellers usikker verden. Dette er gruppas 15. studioalbum med en tittel som refererer til årets valg i USA og et cover som viser en ettertenksom Jon Bon Jovi gjemt bak solbrillene foran justisdepartementet. Albumet inneholder 10 låter og tar opp aktuelle og tøffe temaer som blant annet våpenlov, krigsveteraners problemer, rasisme, politikk og betydningen av familie. Som Jon selv sier om albumet: "It encompasses life, love and loss". TRACKLISTE: 1. Beautiful Drug 2. Unbroken 3. Limitless 4. Luv Can 5. Brothers In Arms 6. Story Of Love 7. Lower The Flag 8. Let It Rain 9. Shine 10. Blood In The Water

Nyheter fra OnklP, Halsey, Taylor Swift, Bon Jovi med flere21.2.2020 09:55:06 CETPressemelding

Astrid S annonserer samarbeid med Brett Young Rockelegendene i Bon Jovi er ute med den nye singelen "Limitless". Låten oppmuntrer til optimisme i en ellers usikker verden. Carly Rae Jepsen spiller konsert på Sentrum Scene i kveld. Hennes siste album «Dedicated» fikk veldig gode anmeldelser hos publikasjoner som Pitchfork, The Guardian, The Fader og NME. Nye singelen “Superblood Wolfmoon” fra Pearl Jams sitt neste album ble sluppet på tirsdag. Bandet annonserte singelen via sin app, der fans kan høre en liten del av sangen ved å rette mobiltelefonen mot månen. Albumet Gigaton slippes 27. mars. "Always Tomorrow" er fjerde album fra LA-duoen Best Coast bestående av Bethany Cosentino og Bobb Bruno – deres første siden California Nights fra 2015. Albumet er produsert av Justin Meldal Johnsen (Beck, Air, M83) og mikset av Alan Moulder og Rich Costley (The Jesus And Mary Chain, Beach House, Fiona Apple). Bandet turnerer i USA denne våren før de gjør tre konserter i UK. På onsdag slapp Emily B

Nyheter fra Justin Bieber, Billie Eilish, Astrid S, Mio x Nick Strand, Halsey og flere14.2.2020 12:29:22 CETPressemelding

God fredag! Nye datoer for "Astrid_S:World tour part one" Billie Eilish er i dag ute med tittel låten til den kommende James Bond-filmen Endelig nytt album fra Justin Bieber, Changes Joe Hisaishi slipper best-of album og 30(!) album fra katalogen digitalt Mio x Nick Strand samarbeider med ny låt, promise Sam Smith med Stargate-produsert låt 22 år gamle Isak Danielson slapp i dag “I Don’t Need Your Love”. Låten blir å finne på hans kommende album som også vil inneholde “Part of Me”. Isak legger ut på turne i Skandinavia med start 10. mars, men før det spiller han to konserter på by:Larm i Oslo i slutten av februar. Sabrina Carpenter er tilbake med ny låt og musikkvideo. “Honeymoon Fades” er første nye låt fra Sabrina siden albumet Singular Act II fra 2019. Hun er også å se i Netflix-serien Tall Girl. Migos er ute med låten "Give No Fxk", et samarbeid med Travis Scott og Young Thug. De har også sluppet merch til låten, som man kan få tak i her. Britiske HRVY er i dag ute med singelen “ht