Lars Galtung slutter i TINE

Konserndirektør for Kommunikasjon og bærekraft, Lars Galtung, har bestemt seg for å søke nye utfordringer etter seks år i ledelsen.

– Det har vært utrolig artig og veldig meningsfylt å få være en del av norske melkebønders stolthet i snart 10 år. Jeg forlater et TINE med tydelig kurs og retning. I bunn ligger et godt fundament etter å ha blitt kåret til Norges beste på bærekraft - og omdømmemålinger våren 2019. Jeg kommer til å savne de flinke og dedikerte medarbeiderne i TINE og ønsker dem lykke til på veien videre, sier Galtung.

Kommunikasjonssjef Sindre Ånonsen vil lede avdelingen inntil videre.

– Jeg vil takke Lars for den solide jobben med å løfte TINEs kommunikasjon, posisjonering og bærekraftsarbeid siden han overtok dette ansvaret. TINEs merkevare står sterkt og det skal vi bygge videre på fremover, sier konsernsjef i TINE, Gunnar Hovland.