Lantmännen Cerealia

Lantmännen Cerealia tilbakekaller Regal Steinalderbrød

Regal Steinalderbrød 500g tilbakekalles fra markedet da sesamfrøene i blandingen kan inneholde rester av etylenoksid.

Produktet tilbakekalles ettersom det under en kvalitetskontroll framkom at sesamfrøene som inngår i blandingen kan inneholde rester av etylenoksid.
Bruk av etylenoksid som en komponent i plantevernmidler er forbudt i Norge.

Som et sikkerhetstiltak tilbakekaller vi alle batcher av Regal Steinalderbrød fra markedet.

Salg av dette produktet er stoppet hos alle forhandlere.

Forbrukere som har kjøpt det aktuelle produktet vil få erstatning ved å henvende seg til forbruker.regal@lantmannen.com eller telefonnr 800 80 970.

Produktbilder er tilgjengelig på https://lantmannen.com/press-och-nyheter/bildbanken/

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Forbrukerkontakt, Lantmännen Cerealia
Tlf: 800 80 970 (mandag-fredag kl. 9:00-11:30)
E-post: forbruker.regal@lantmannen.com

Emelie Bontesse de Filippis, Kommunikasjonssjef i Lantmännen Cerealia

Om Lantmännen Cerealia

Lantmännen er et landbrukskooperativ og Nord-Europas ledende innen landbruksmaskiner, maskiner, bioenergi og matvarer. Vi eies av 19 000 svenske bønder, og har 10 000 ansatte med virksomhet i over 20 land og en årlig omsetning på 55 milliarder svenske kroner. Med korn som kjernevirksomhet, forvalter vi ressursene våre i tråd med et bærekraftig landbruk. Noen av våre mest kjente merkevarer er AXA, Bonjour, Regal, GoGreen, Sopps, FINN CRISP og Schulstad. Vår bedrift er basert på kunnskap og verdier som er oppnådd gjennom generasjoner. Gjennom forskning, utvikling og drift i hele verdikjeden, tar vi sammen ansvar fra jord til bord. Les gjerne mer på www.lantmannen.com

Følg pressemeldinger fra Lantmännen Cerealia

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Lantmännen Cerealia på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Lantmännen Cerealia