Lantmännen Cerealia

Lantmännen Cerealia tilbakekaller AXA Simply Great Granola Blueberry, Date & Cardamom

Produktet AXA Simply Great Granola, Blueberry, Date & Cardamom 475 g tilbakekalles fra markedet da den kan inneholde spor av peanøtter. Sporene kan utgjøre stor risiko for peanøttallergikere.

Tilbakekallingen gjelder kun forpakninger med best før dato 31.08.2019. Salg av disse pakningene er stoppet hos alle forhandlere.

Produktet tilbakekalles ettersom det kan inneholde spor av peanøtter som ikke er informert om på forpakningen. For personer med peanøttallergi kan det medføre helserisiko å konsumere produktet.

Forbrukere som har kjøpt det aktuelle produktet vil få erstatning ved å henvende seg tilforbruker.axa@lantmannen.com.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Forbrukerkontakt, Lantmännen Cerealia
Tlf: 800 80 970 (mandag-fredag kl. 9:00-11:30)
E-post: forbruker.axa@lantmannen.com

Emelie Bontesse de Filippis, Kommunikasjonssjef

Om Lantmännen Cerealia

Om Lantmännen

Lantmännen er et landbrukskooperativ og Nord-Europas ledende innen landbruksmaskiner, maskiner, bioenergi og matvarer. Vi eies av 25 000 svenske bønder, og har 10 000 ansatte med operasjoner i over 20 land og en årlig omsetning på 4,5 milliarder euro. Med korn som kjernen i vår virksomhet, forvalter vi vi våre ressurser i tråd med et livskraftig landbruk. Noen av våre mest kjente matvaremerker er AXA, Bonjour, Regal, GoGreen, Sopps, FINN CRISP og Schulstad. Vår bedrift er basert på kunnskap og verdier som er oppnådd gjennom generasjoner. Gjennom forskning, utvikling og drift i hele verdikjeden, tar vi sammen ansvar fra jord til bord. Les gjerne mer på www.lantmannen.com.

Følg pressemeldinger fra Lantmännen Cerealia

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Lantmännen Cerealia på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Lantmännen Cerealia