TrønderEnergi

Lansering av nytt nordisk fornybarselskap

Onsdag 22. juni skal eierne i TrønderEnergi ta stilling til styrets forslag om å etablere et nytt fornybarselskap under ei ekstraordinær generalforsamling. Navnet skal presenteres i en direktesendt sending.
TrønderEnergi og HitecVision presenterte planene om et nytt fornybarselskap i en pressekonferanse 16. mars.
TrønderEnergi og HitecVision går som kjent sammen om å bygge et nytt, nordisk fornybarselskap med hovedkontor i Trondheim. Styrets forslag om å gjennomføre en fisjon (deling av konsernet) og etablere et nytt fornybarkonsern, skal formelt behandles under ei ekstraordinær generalforsamling i TrønderEnergi onsdag 22. juni.

Generalforsamlinga med formelle vedtak og avtalesignering starter kl.14.00 på Scandic Lerkendal i Trondheim. Stream fra navnelansering og videre presentasjon av det nye fornybarselskapet starter kl.15.00 og varer til ca. kl.15.30.

Bilder

Om TrønderEnergi

TrønderEnergi
Klæbuveien 118

73 60 30 00https://tronderenergi.no

Følg pressemeldinger fra TrønderEnergi

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TrønderEnergi på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra TrønderEnergi