
Lanserer ny nasjonal avis som handler om kunde

Kunde og kundeservice
Område kunde og kundeservice har flere fellesnevnere enn ulikheter på tvers av alle bransjer. Det er også et område hvor mange ansatte og virksomheter ikke helt forstår at det er kunde og kundeservice de egentlig jobber med.
kundeserviceavisen.no er et resultatet av et omfattende arbeid med å analysere kundeservice i ulike bransjer, som avdekket et stort behov for å dele viten og innsikt på tvers av bransjer, virksomheter og ansatte.
Effektiv bruk av teknologi styrker næringslivets konkurranseevne og øker samfunnets totale produktivitet. Men, hvor fort og hvordan dette skjer er ingen som vet, da svaret ligger i fremtiden!
Tradisjonelle forretningsmodeller endres, og man trenger viden og innsikt for å forstå og for å være med å utvikle!
Hvem er ikke avhengig av kunder?
Målgruppen er alle, både kunder, ansatte og virksomheter, i privat og offentlig sektor. I alle aldere.
- Kunde; handler om å være opplyst på hva man som kunde kan forvente og hvordan servicekonsepter og kundeservice utvikler seg
- Ansatte; det er viktigere enn noen gang at ansatte bidrar for å sikre at virksomheten lykkes, at man jobber systematisk for å ta vare på kundene, som igjen bidrar til sysselsetting og vekst
- Virksomheter; i dag er det krevede for eier, styre og ledelse å jobbe med utvikling da alt går raskere, både med hensyn til teknologi og kundeadferd
Den franske filosofen Simone Weil, skrev en gang:
«Hvis man ikke kjenner fortiden, forstår man ikke nåtiden og egner seg ikke til å forme fremtiden.»
Dette tror vi er en dekkende beskrivelse for fremtiden vi går i møte. Alle må bidra for at kundene skal bli tilfredse, være lojale, og dermed for at en bedrift skal lykkes. kundeserviceavisen.no vil på en utradisjonell måte ta en ny vei, og ikke dekke noen enkeltbransje, men tar for seg et område som er viktig for alle!
Hvem står bak avisen?
kundeserviceavisen.no eies av CustomerTrends AS, som er et uavhengig konsulenthus med innsikt og spisskompetansene på kunde og kundeservice, samt den analoge og digitale transformasjonen som nå pågår. (www.customertrends.no).
CustomerTrends AS eies av selskapene:
- Operation AS, Midt-Telemark kommune
- Servicespesialistene AS, Bergen kommune
- Ziel Consulting AS, Bergen kommune
Styret i CustomerTrends AS består av:
- Bjarte Lyssand, styreleder
- Hans Olav Bakås, styremedlem
- Steinar B. Christensen, styremedlem og daglig leder
Nøkkelord
Kontakter
Hans Olav BakåsStyremedlem
Tel:908 92 853hans.olav.bakas@bakas.noSteinar B. ChristensenDaglig leder & styremedlem
Tel:957 05 514steinar.christensen@customertrends.noBjarte LyssandStyreleder
Tel:958 32 596bjarte.lyssand@customertrends.noBilder


Lenker
Om Customer Trends
CustomerTrends AS er et konsulenthus som jobber med viten og innsikt innenfor område kunde, og kundeservice på tvers av alle bransjer. Som setter fokus og søkelys på spørsmål og utfordringer som toppledere og ledere av serviceorganisasjoner har i dag med formål å vite mer om hvordan fremtidens kundeservice blir.
Bak selskapet står Operation AS, Servicespesialistene AS og Ziel Consulting AS/servicehelten.no.
Følg pressemeldinger fra Customer Trends
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Customer Trends på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.