Kygo og Donna Summer slipper "Hot Stuff"

Kygo slipper sin helt nye remix av Donna Summers Grammy-vinnende, platinaselgende #1-låt «Hot Stuff» i dag.

Originalen, produsert av Pete Bellotte og Giorgio Moroder, har av magasinet Rolling Stone blitt kåret til en av de 500 beste låtene gjennom tidene, og var fokussingelen fra Donna Summers album Bad Girls. Summer vant en Grammy for «Best Female Rock Vocal Performance» det første året prisen ble utdelt, for «Hot Stuff».

«Hot Stuff» blir sluppet sammen med musikkvideo produsert av Lighthouse Films, regissert av Bo Webb og filmet av Brad Walker, med skuespillerene Chase Stokes og Madelyn Cline som er best kjent som John B og Sarah Cameron fra Netflix-serien Outer Banks.

Hør/se HER

Donna Summer is one of my favorite artists of all time. Her catalogue of music is brilliant and her vocals are unmatched. I am honored and humbled to get to work on an iconic track like “Hot Stuff”. This has always been one of those songs that instantly puts me in a good mood and I hope that this version can continue to bring joy and happiness to people who want to celebrate the legendary Donna Summer, forteller Kygo.

FØLG KYGO:

Website | Facebook | Twitter | Instagram

Turab + Ane Brun = Sant15.10.2020 10:00:00 CESTPressemelding

Fredag 16. oktober slipper Turab låten «Nesten Hjemme» sammen med Ane Brun. Et uforventet samarbeid som kommer til å snike seg rett inn blant dine favoritter i høst. Med hjelp fra produsentene TRXD og et sample av Ane Brun sin «Du gråter så store tåra» fra en livekonsert på YouTube er produksjonen det perfekte bakteppet for Turab sin ærlige låtskriving. - «Nesten Hjemme» handler om å finne et hjem i seg selv, i mennesker og steder man drar og besøker gjennom livet sitt. Det er mange som kommer fra ødelagte hjem, og de på lik linje som alle andre fortjener å etablere et hjem for seg selv, og jeg mener det ikke finnes grenser på hva man kan definere som et «hjem». Det å føle tilhørighet der skoene dine tråkker, forteller Turab. - Jeg ble så positivt overrasket da jeg fikk tilsendt denne utrolig fine låten der deler av min «Du gråter så store tåra» helt naturlig blander seg med Turab sin stemme og melodi. Jeg blir glad av den, supplerer Ane Brun. «Nesten Hjemme» er tilgjengelig på alle pl

NorthKid slipper kjærlighetserklæring15.10.2020 08:00:00 CESTPressemelding

Hva om vi sier at det finnes en gjeng musikalske superhelter fra nord? Fem kompiser som minner om vinden som blåser gjennom trærne en høstkveld på vei til fest, om lykkefølelsen du får når favorittlåten settes på og alle sene kvelder du har danset vekk med gode venner. Disse superheltene er NorthKid. Med evner som strekker seg fra skamløs pop produksjon til fløyelsmyk vokal, er de en uredd gjeng som vil gi alt for at du skal være underholdt. Fredag 16. oktober slipper de sin nyeste singel «Still Here For You». En følsom låt som vil treffe deg rett inn i hjerterota, inspirert av kjærlighetssorg og tapte følelser. Den er skrevet av danske Max Ulver og Andreas Ringblom, kjent fra samarbeid med blant annet «Jesper Jenset», «Sonny Alven» og koreanske «Stray Kids». - Låten er en søt kjærlighetserklæring til eksen sin, som man kanskje ikke var så ferdig med som man trodde. Den handler om alle de følelsene man har etter å ha mista dama si, men så er kanskje hun mer ferdig med deg enn du er med

AC/DC er tilbake med ny musikk!7.10.2020 06:33:50 CESTPressemelding

AC/DC slipper sitt 17. studioalbum POWER UP fredag 13. november. Dette blir første gang siden 2014 at det legendariske bandet gir ut ny musikk. POWER UP kan forhåndsbestilles her. For å starte det hele, slipper de i dag sin nye singel «Shot In The Dark». På låten finner du besetningen Angus Young (hovedgitar), Brian Johnson (hovedvokal), Cliff Williams (bassgitar), Phil Rudd (trommer) og Stevie Young (rytmegitar), som igjen fyrer på alle plugger. For albumet er bandet gjenforent med produsent Brendan O’Brien, som satt i førersetet på Black Ice fra 2008 og Rock Or Bust fra 2015. Veldig gira for det neste tiåret, har AC/DC valgt ut tolv nye låter til albumet, som stolt holder på bandets signaturlyd og kraftige kjennetegn. POWER UP slippes digtalt, på CD og i deluxe-utgaver som vil vekke interessen til både samlere og ihuga fans. Den unike, limited edition deluxe POWER UP-boksen er den ultimate fanpakken. Trykk på knappen på siden av boksen og se AC/DC-logoen i neon lyse opp, samtidig som