Kort beskrivelse af ekstraordinær generalforsamling i Realkredit Danmark A/S

24. november 2022

Selskabsmeddelelse nummer 103/2022

Kort beskrivelse af ekstraordinær generalforsamling i Realkredit Danmark A/S

Realkredit Danmark A/S har i dag afholdt ekstraordinær generalforsamling kl. 8.00 på adressen Lersø Parkalle 100, 2100 København Ø med følgende dagsorden:

Ad punkt 1. Forslag omvalg af Christian Bornfeld, Head of Personal Customers & FC Risk & Prevention i Danske Bank A/S, til selskabets bestyrelse:

Forslaget blev enstemmigt vedtaget.

Ad punkt 2. Behandling af eventuelle forslag og emner fra bestyrelsen eller aktionærer:

Der forelå intet under dette punkt.

Straks derefter trådte bestyrelsen sammen og konstituerede sig med Christian Bornfeld som formand og Magnus Thor Agustsson som næstformand for bestyrelsen.

Direktionen

Eventuel henvendelse kan rettes til Head of Business Risk & Governance Helle Meineche, tlf.: 21 55 87 42

Vedhæftet fil

For at se dette indhold fra www.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.
For at se dette indhold fra ml-eu.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Information om GlobeNewswire by notified

Følg pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Flere pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Park Street A/S – New share buyback program7.12.2022 17:34:07 CET | Press release