Hafslund

Konsernet endrer navn til Hafslund

Det er besluttet å forenkle konsernnavnet fra Hafslund Eco AS til Hafslund AS. Vannkraftselskapet beholder det juridiske navnet Hafslund Eco Vannkraft AS og vil fortsatt benytte Hafslund Eco-logo.
Hafslund-konsernet endrer navn fra Hafslund Eco til Hafslund.

Begrunnelsen for endringen er at «Hafslund» alene anses som mer effektivt å kommunisere og utvikle som merkevare for konsernet.
Ettersom endringene kun vil skje på konsern-nivå, vil anleggene tilknyttet vannkraftvirksomheten beholde Hafslund Eco skilt og profil. Varmeanleggene vil få Hafslund Oslo Celsio skilt og profil.

Hafslund-konsernet endrer navn fra Hafslund Eco til Hafslund.

Om Hafslund

Hafslund
Postboks 990 Skøyen

24 11 65 00https://hafslund.no/

Vi jobber "For en verden i balanse, med fornybart"

I Hafslund går vi på jobb hver dag for å sikre at Norge har tilgang på ren, fornybar energi – og dette er noe vi har gjort i hele 130 år. Hvert år produserer vi 21 TWh vannkraft fra våre anlegg, eller sagt med andre ord, vi forsyner over 2,6 millioner innbyggere med strøm. I tillegg leverer vi 1,9 TWh fjernvarme til 400 000 mennesker og bedrifter i Oslo og har 900 000 nettkunder gjennom eierskapet i Elvia.

Følg pressemeldinger fra Hafslund

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Hafslund på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Hafslund