KLP Banken holder boliglånsrenten uendret

KLP Banken lover kundene at boliglånsrentene ikke settes opp dersom Norges Bank øker styringsrenten på dagens rentemøte.

Adm.dir KLP Banken

- Vi skal være konkurransedyktige på boliglån. Derfor garanterer vi at vi ikke vil sette opp renten på boliglån med flytende rente selv om Norges Bank skulle øke styringsrenten i dag.  Beslutningen gjelder både eksisterende og nye boliglånskunder i banken, sier Leif Magne Andersen, som er administrerende direktør i KLP Banken.

Beste utlånsrente er Grønt Boliglån Unge medlemmer på 1,40 prosent nominelt.

Direktør personmarked KLP Banken Jorunn Ygre Storjohann: tlf. 934 03 185

Adm.dir KLP Banken

Tise Basics vant POPPOPP i Glasmagasinet23.9.2021 12:57:57 CEST | Pressemelding

KLP Eiendom lanserte tidligere i år POPPOPP - et konsept som gjør det lettere for bedrifter, gründere og produsenter i startfasen å realisere sine idéer, uten å måtte forplikte seg til lengre kontrakter. Som en del av lanseringen arrangerte KLP Eiendom en konkurranse hvor gründere kunne sende en beskrivelse av sitt konsept og vinne gratis pop-up-lokale i Glasmagasinet på Stortorvet. Nå har vinneren blitt kåret!