Klövern emitterar gröna SEK-obligationer om 2 500 mkr och offentliggör resultatet av ett frivilligt återköpserbjudande av utestående 2018/2021-obligationer

Detta pressmeddelande bör läsas tillsammans med Bolagets pressmeddelande daterat den 29 januari 2021 kl. 10:00 CET samt därtill hörande Tender Information Document.

Detta pressmeddelande utgör inte ett erbjudande eller en inbjudan till köp eller försäljning av värdepapper.

EJ FÖR DISTRIBUTION I ELLER TILL, ELLER TILL NÅGON PERSON SOM BEFINNER SIG I ELLER ÄR BOSATT I USA, DESS TERRITORIUM OCH BESITTNINGAR (INKLUSIVE PUERTO RICO, DE AMERIKANSKA JUNGFRUÖARNA, GUAM, AMERIKANSKA SAMOA, WAKEÖARNA, NORDMARIANERNA, VARJE DELSTAT I USA OCH DISTRICT OF COLUMBIA) ELLER TILL NÅGON AMERIKANSK PERSON (U.S. PERSON, SÅSOM DEFINIERATS I REGULATION S I UNITED STATES SECURITIES ACT OF 1933, I DESS NUVARANDE LYDELSE) ELLER NÅGON JURISDIKTION DÄR UTGIVANDE, PUBLICERING ELLER DISTRIBUTION AV DETTA DOKUMENT ÄR FÖRBJUDET ENLIGT LAG. DISTRIBUTION AV DETTA DOKUMENT KAN STRIDA MOT LAG I VISSA JURISDIKTIONER (I SYNNERHET USA OCH STORBRITANNIEN)

Obligationsemission

Klövern AB (publ) (“Bolaget” eller ”Klövern”) har framgångsrikt emitterat seniora icke-säkerställda gröna obligationer om 2 500 mkr under Bolagets MTN-program. Obligationerna har en löptid om 4 år och en rörlig ränta om 3 månaders STIBOR plus 325 baspunkter och slutligt förfall 10 februari 2025 (de ”Nya Obligationerna”). Klövern avser att ansöka om upptagande till handel av de Nya Obligationerna på Nasdaq Stockholms företagsobligationslista för hållbara obligationer.

Frivilligt återköpserbjudande

Klövern offentliggör vidare resultatet av det frivilliga återköpserbjudandet (“Återköpserbjudandet”) till innehavarna av Klöverns utestående seniora icke-säkerställda obligationer med rörlig ränta, förfall 26 februari 2021, ISIN SE0010831198 och med utestående volym om 1 500 mkr (”Obligationerna”). Återköpserbjudandet löpte ut kl. 12.00 CET den 3 februari 2021. Innehavare av Obligationer har i samband med Återköpserbjudandet accepterat återköp av Obligationer motsvarande ett totalt nominellt belopp om 1 185 mkr1.

Klövern meddelar härmed att Bolaget kommer att fullfölja Återköpserbjudandet och godkänner samtliga återköpsinstruktioner av Obligationer för köp. Priset för Obligationerna i Återköpserbjudandet är 100,20 procent av nominellt belopp. Klövern kommer även att erlägga upplupen och obetald ränta från, men exklusive, föregående ränteförfallodag upp till, och inklusive, likviddagen. Likvid för Återköpserbjudandet förväntas redovisas den 10 februari 2021.

Likvid för transaktionerna enligt Återköpserbjudandet kommer att hanteras genom sekundärhandel hos Danske Bank A/S, Danmark, Sverige Filial, Nordea Bank Abp, Nykredit Bank A/S och Swedbank AB (publ)  (“Dealer Managers”). Alla innehavare som deltar i återköpet bör omedelbart koordinera bokningen av handeln med sina lokala kontaktpersoner.

För information om Återköpserbjudandet, vänligen kontakta Dealer Managers.

Danske Bank A/S, Danmark, Sverige Filial: +45 3051 5941, dcm_sweden@danskebank.se
Nordea Bank Abp: +45 6161 2996, NordeaLiabilityManagement@nordea.com
Nykredit Bank A/S: +45 40498228, liabilitymanagement@nykredit.dk
Swedbank AB (publ): +46 (0)8 700 90 22, Syndicate@swedbank.se

Klövern AB (publ)

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Jens Andersson, Finanschef, 076-855 67 02, jens.andersson@klovern.se

Klövern är ett fastighetsbolag som med närhet och engagemang erbjuder attraktiva lokaler i tillväxtregioner. Klövern är noterat på Nasdaq Stockholm. Ytterligare information finns på www.klovern.se.

Klövern AB (publ), Bredgränd 4, 111 30 Stockholm. Tel: 010-482 70 00, E-post: info@klovern.se.

Detta pressmeddelande har offentliggjorts på svenska och engelska. Vid en eventuell avvikelse mellan språkversionerna ska den svenskspråkiga versionen ha företräde.

[1] SEK 200 000 000 har tidigare återköpts av Bolaget, men inte lösts in.

CrossAmerica Partners LP Reports Fourth Quarter and Year-End 2020 Results1.3.2021 22:15:00 CETPress release

Allentown, March 01, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- CrossAmerica Partners LP Reports Fourth Quarter and Year-End 2020 Results Reported Fourth Quarter 2020 Operating Income of $8.1 million and Net Income of $9.0 million compared to Operating Income of $9.4 million and Net Income of $4.3 million for the Fourth Quarter 2019Generated Fourth Quarter 2020 Adjusted EBITDA of $24.4 million and Distributable Cash Flow of $26.2 million compared to Fourth Quarter 2019 Adjusted EBITDA of $25.6 million and Distributable Cash Flow of $18.8 millionReported Fourth Quarter 2020 Gross Profit for the Wholesale Segment of $36.8 million compared to $32.7 million of Gross Profit for the Fourth Quarter 2019Reported Fourth Quarter 2020 Gross Profit for the Retail Segment of $19.5 million compared to $2.3 million of Gross Profit for the Fourth Quarter 2019Distributed 308.5 million wholesale fuel gallons during the Fourth Quarter 2020 at an average wholesale fuel margin per gallon of 7.8 cents Reported Full Year 2020

Historic Hyperloop Vehicle to be Unveiled to the Public at the Smithsonian FUTURES Exhibition this Fall1.3.2021 21:32:46 CETPress release

Vehicle made history in November 2020 carrying the world’s first hyperloop passengers Virgin Hyperloop joins the ranks of cutting-edge innovations debuted at Smithsonian WASHINGTON, March 01, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- Just months after the world’s first hyperloop passenger testing, Virgin Hyperloop today announced that the passenger-carrying vehicle, dubbed “Pegasus,” will be making its public debut at the Smithsonian Arts + Industries Building in November 2021. Previously, the Building has showcased world-changing inventions like Edison’s lightbulb, the first telephones, and Apollo rockets. “Growing up, I spent family vacations at the Smithsonian National Air and Space Museum, seeing first-hand how engineers could change the world,” said Josh Giegel, CEO and Co-Founder of Virgin Hyperloop. “Having the vehicle the Virgin Hyperloop team created on display at the Smithsonian, inspiring the next generation of engineers to think big, is truly a dream come true.” The historic Arts + Industri

GOGL – Special General Meeting1.3.2021 21:00:00 CETPress release

1 March 2021 Golden Ocean Group Limited (NASDAQ and OSE: GOGL) (the "Company”) advises that a Special General Meeting of the Company will be held on 26 March 2021 to consider a proposal to increase the Company's authorized share capital. The record date for voting at the Special General Meeting is set to 3 March 2021. The notice, agenda and any associated material will be distributed prior to the meeting. The Board of Directors Golden Ocean Group Limited Hamilton, Bermuda This information is subject of the disclosure requirements pursuant to Euronext Oslo Rule Book II item 4.2.4.

PRESS RELEASE: BIGBEN - DESCRIPTION OF THE SHARE BUY BACK PROGRAMME1.3.2021 18:35:00 CETPress release

Press release Lesquin, 1st March 2021 17:45hrs Description of the share buy back programme authorised by the Combined general meeting of 30 July 2020 and implemented by the Board of directors of 1 March 2021 Bigben Interactive announces the implementation of its share buyback programme authorised by the General Meeting of Shareholders on 30 July 2020. In this respect, the Company has provided an investment services provider, CIC Market Solutions, with a mandate to acquire shares. 1.Legal framework Pursuant to the provisions of Articles L. 225-209 et seq. of the French Commercial Code, Articles 241-1 to 241-7 of the General Regulations of the Autorité des Marchés Financiers (the French Stock Exchange Authority) and EU Regulation No. 596/2014 of the European Parliament and of the European Council of 16 April 2014 on market abuse, the aim of this description is to present the purpose and terms of the Company's share buyback programme. 2. Date of the combined general meeting of shareholder

CONDITIONS FOR THE RIKSBANK´S PURCHASES OF COMMERCIAL PAPER1.3.2021 16:20:00 CETPress release

Bid procedure, 2021-03-03CertificateCommercial paper issued in SEK by non-financial companies with their registered office in Sweden and with a remaining maturity of up to six months on the Bid date. i.e. with the latest maturity date as of 2021-09-03 Delivery may not be made in commercial paper purchased by the Counterparty from the issuer less than one week prior to the date for announcing the Special terms, i.e. the purchase may not have been made after 2021-02-22 BidsCounterparties may make one bid per Credit rating class and maturity class. Bids are made to tel 08-696 69 70 and confirmed by e-mail to EOL@riksbank.se.Bid date2021-03-03Bid times09.00-09.30 (CET/CEST) on the Bid dateRequested volume (corresponding nominal amount)SEK 4 billionHighest permitted bid volume (corresponding nominal amount)The total bid volume from one Counterparty for the two Credit rating classes may not exceed SEK 4 billion. No bid may contain Commercial paper in excess of SEK 250 million issued by the s