Norsk Rikstoto

Kjetil Jansrud blir sentral i ny satsing: Rikstoto lanserer V75 Millionsjansen

Nå vil alle med 5, 6 eller 7 rette i V75 på utvalgte lørdager, ha muligheten til å bli millionær. Kjetil Jansrud er med som ambassadør av nyvinningen V75 Millionsjansen for Norsk Rikstoto.
Kjetil Jansrud har funnet en ny lidenskap i travsporten, og er ambassadør for nye V75 Millionsjansen hos Norsk Rikstoto.

– Med nye V75 Millionsjansen skal Norsk Rikstoto sørge for en ny attraktivitet for de som spiller V75 på lørdag i utvalgte uker, sier leder Produkt i Norsk Rikstoto, Øivind Werner Johannesen.

– Vi håper dette tiltaket blir tatt godt imot og samtidig tilfører kundene ekstra underholdning. Noen heldige utvalgte vil kunne få en utrolig spenningsopplevelse som blir ytterligere forsterket ved å følge løpene live, sier han.

V75 ble lansert i 1995 og er det mest populære spillproduktet hos Norsk Rikstoto. Det er derfor både med stolthet og glede Norsk Rikstoto nå introduserer et nytt tilleggsprodukt knyttet til V75: Nemlig V75 Millionsjansen, som lanseres med kvalifiseringsrunde 3. juni 2023.

Dette er V75 Millionsjansen

V75 Millionsjansen er et tilleggsprodukt på noen utvalgte lørdager. Alle kunder med 5, 6 eller 7 rette i disse utvalgte V75-omgangene er automatisk med i trekningen om å vinne 1 million kroner lørdagen etter. Spillerne er med i trekningen én gang selv om de har oppnådd premie på flere V75-spill denne dagen. V75 Millionsjansen gjelder for alle spillemåter for V75, både egenutfylt, ferdigutfylt og om man har andel i et andelsspill.

Det koster ikke noe ekstra å delta i V75 Millionsjansen. Trekningen gjennomføres av Norsk Tipping på Hamar.

Inviteres til en herlig trav-dag

12 heldige personer, som har hatt 5, 6 eller 7 rette, blir trukket ut og inviteres til å oppleve neste lørdags V75-omgang gjennom deltakelse i V75 Millionsjansen. På banen blir de tatt imot av Norsk Rikstoto og Kjetil Jansrud – og får muligheten til å oppleve spenning på banen og en fantastisk trav-dag.

I ett V75-løp med 12 hester blir hver deltaker tildelt «sin hest» etter en trekning. Vinner hesten, vinner deltageren 1 million kroner!

De 12 deltakerne får gevinst etter følgende premiefordeling:
1. plass: 1.000.000 kr
2. plass: 50.000 kr
3. plass: 25.000 kr
4.-12. plass: 10.000 kr

Vinnersjansen for førstepremien i V75 Millionsjansen er 1:16.023 basert på gjennomsnittstall for V75 lørdag for de 50 siste spilleukene (uke 22 2022 – uke 20 2023).

Jansrud gleder seg stort

Den kjente eks-alpinisten Kjetil Jansrud skal være ambassadør for den nye storsatsingen til Norsk Rikstoto.

– Dette gleder jeg meg virkelig til! Jeg er utrolig fascinert av hestesporten. Det er action, det er spenning – og millimetre kan være forskjellen på seier eller tap både for hesteeiere, aktive og spillere. V75 Millionsjansen tilfører dette en ny dimensjon, og muligheten for å bli millionær har aldri vært større. Samtidig gleder jeg meg stort til å dele spenningen og gleden med de 12 heldige deltagerne som blir trukket ut etter hver omgang, sier Kjetil Jansrud.

Her er alle spilleomgangene for V75 Millionsjansen:

3. juni: Kvalifisering, V75 Bergen Travpark

10. juni: V75 Millionsjansen, Bjerke travbane

15. juli: Kvalifisering, Internasjonal V75 Årjäng, Sverige

22. juli: V75 Millionsjansen, Sørlandet travpark

12. august: Kvalifisering, Internasjonal V75 Åby, Sverige

19. august: V75 Millionsjansen, Bergen travpark

2. september: Kvalifisering, V75 Forus travbane

9. september: V75 Millionsjansen, Bjerke travbane

30. september: Kvalifisering, V75 Biri travbane

7. oktober: V75 Millionsjansen, Bjerke travbane

28. oktober: Kvalifisering, V75 Sørlandet travpark

4. november: V75 Millionsjansen, Bjerke travbane

9. desember: Kvalifisering, Forus travbane

16. desember: V75 Millionsjansen, Bjerke travbane

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.Promofilm V75 Millionsjansen med Kjetil Jansrud og Norsk Rikstoto

Øivind Werner Johannessen
Leder produkt, Norsk Rikstoto
Tlf. 957 83 954

E-post: oivind.johannessen@rikstoto.no

Spørsmål kan også rettes til: presse@rikstoto.no

Bilder

Last ned bilde
Last ned bilde

Om Norsk Rikstoto

Norsk Rikstoto
Refstadveien 25

90551493https://www.rikstoto.no/

DETTE ER NORSK RIKSTOTO

• Norsk Rikstoto har tillatelse fra norske myndigheter til å tilby pengespill på hest. Spillene arrangeres til fysiske hesteløpsarrangementer, både i Norge og andre steder i verden.
  • Stiftelsens hovedformål er å legge til rette for ansvarlige pengespill på hest og forebygge negative konsekvenser av pengespill. Det betyr at spillerne kan spille i svært trygge rammer hos Norsk Rikstoto.
  • I over førti år har overskuddet fra stiftelsen bidratt til å støtte hestehold, hestesport og hesteavl i Norge. Derfor finner du spor av Rikstoto på travbaner og staller over hele Norge.