Kjent fra "Insomnia" og Chainsmokers-låta "Don't Let Me Down" - nå er Daya ute med ny låt

Amerikanske Daya slipper i dag nye låta "Left Me Yet", samme dag som hun opptrer på VG-lista på Rådhusplassen

June 21, 2019 – GRAMMY Award-winning multi-platinum singer/songwriter DAYA releases her new single “Left Me Yet” off her forthcoming album on Interscope Records.The honest, vulnerable track finds the 20-year-old grappling with insecurities in a relationship over magnetic beats and synths – listen to the song here and watch the music video here.

“Left Me Yet” marks the second glimpse into Daya’s sophomore album, following the release of “Insomnia” in March. Described by PAPER as a “nervy, heart-racing bop,” the track has amassed more than 60 million streams.

Most recently, Daya teamed up with 10-time Oscar nominated songwriter Diane Warren for “Forward Motion,” the original song featured in the Amazon Studios film Late Night – currently playing in theaters nationwide – starring Mindy Kaling and Emma Thompson.

Throughout 2019, Daya has consistently brought her energetic performances to fans across the world. In May, she did a run of shows in Asia – including her own headlining show in Shanghai – and opened for Carly Rae Jepsen on the Paris and London dates of her Dedicated Tour. Stateside, she recently performed at multiple Pride events and will perform at the first U.S. WorldPride Opening Ceremony on June 26 at Barclays Center in Brooklyn, among other illustrious artists like Cyndi Lauper, Billy Porter, Chaka Khan, Ciara and Todrick Hall. Upcoming festival performances include VG - Lista Show (June 21) in Oslo, Norway, Electric Forest (June 28) in Rothbury, MI, LoveLoud (June 29) in Salt Lake City, Utah, and Summerfest (July 5) in Milwaukee, WI.

Filmmusikk fra AD Astra av Max Richter20.9.2019 15:55:50 CESTPressemelding

Brad Pitt har hovedrollen i ci-fi eventyret «AD Astra» som har verdenspremiære i dag. Filmmusikken er komponert og spilt inn av Max Richter, som i de siste årene har gjort musikk til flere store Hollywood produksjoner. Vanity Fair “Hoyte Van Hoytema’s cinematography, Kevin Thompson’s production design, and Max Richter’s score all achieve a stunning kind of symphony” Time Out - “Max Richter’s lovely, understated score fills the vast canvas” The Film Stage - “Max Richter provides a characteristically moving score” The Playlist - “Featuring an outstanding score by Max” Awards Circuit - “Melancholic, Terrifying, Sensational” Hør "To the Stars" her: https://open.spotify.com/album/3SapFtmMw8WCjCRLaABmZ1?si=HrdOnAdlRTCp_xpcJPUA5Q

Ny musikk fra Cashmere Cat, Emelie Hollow, Maroon 5 samt Taylor Swift til Norge!20.9.2019 09:19:44 CESTPressemelding

God fredag! Her er ukens nyhetsbrev fra Universal Music. Taylor Swift annonserte denne uken at hun kommer til Oslo i 2020. https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/cashmere-cat-slipper-albumet-princess-catgirl?publisherId=6987388&releaseId=17871215 Cashmere Cat slipper albumet Princess Catgirl https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/duket-for-release-av-emelie-hollow-sin-ep-hear-it-out-loud?publisherId=6987388&releaseId=17871102 Duket for release av Emelie Hollow sin EP Hear It Out Loud! jens er klar med ny musikk og Dagny support! Produsent og DJ Nick Strand var fra 2016 til slutten av 2018 en del av produsentgruppen Seeb, som i 2018 hadde over 2 milliarder streams på Spotify. De hadde en rekke store samarbeid med artister som Skip Marley, Dagny, Justin Bieber, David Guetta, Sia, Pink og Mick Jagger. Nå slipper han “Stuck On You” med Hanne Mjøen, som The Fader har omtalt som “one of the Scandinavian artists to watch in 2018”. 22. september 2014 ble "Styggen på Ryggen" sluppet, en