Kjærlighetsjakten fortsetter på TV 2 Sumo

«Jakten på kjærligheten» får sin egen spin-off serie på TV 2 Sumo. Nå blir det «Kjærlighet til alle».
KJÆRLIGHET TIL ALLE: Programleder Gunhild Dahlberg med Vegar Valbø, Else Strøm Larsen og Sondre Stubrud. Foto: Espen Solli/TV 2.

Tre tidligere «Jakten på kjærligheten»-profiler får nå en ny sjanse til å finne kjærligheten. Denne gang i «Kjærlighet til alle» på TV 2 Sumo.

Alt kan skje

- Dette er et morsomt og spennende konsept hvor tre single Jakten-profiler flytter inn og lever sammen med friere på en vakker gård. Spin-off-serien er mer løssluppen og friere enn «Jakten på kjærligheten», og det meste underveis skjer organisk med kamera på slep. Og det skjer mye underveis i oppholdet når folk bor så tett på hverandre, det oppstår mye følelser, sier programleder Gunhild Dahlberg.

Selv om det meste skjer av seg selv underveis i serien, vil det og bli tilrettelagt for aktiviteter som speed dating, låvedans og konkurranser.

Vet ikke hvem de møter

I motsetning til i «Jakten på kjærligheten» hvor bøndene får frierbrev og kan velge selv hvilke friere de vil møte, er det i «Kjærlighet til alle» valgt ut friere til Jakten-profilene av en erfaren redaksjon gjennom mange år i «Jakten på kjærligheten», TV 2 og i samarbeid med programleder Gunhild Dahlberg, gjennom lange og grundige samtaler.

Frierne vet heller ikke på forhånd hvilke Jakten-profiler de får møte når de ankommer. Jakten-profilene står fritt til å sende hjem friere når de ønsker det og når deltagerne minst venter det kan det dukke opp overraskelser på gården.

- Det var ganske fasinerende å være programleder for «Kjærlighet til alle» og få være vitne til blind dating og de andre situasjonene som oppstår mellom frierne og Jakten-profilene. Serien byr på hele følelsesspekteret når man setter folk så tett sammen over tid, sier Dahlberg.

Innspillingen av «Kjærlighet til alle» har allerede funnet stedpå vakre Eidsverket ærverdige gods på Bjørkelangen i Aurskog Høland kommune.

Her er Jakten-profilene:

Det er to tidligere friere og en bonde fra «Jakten på kjærligheten» som når får en ny sjanse til å finne kjærligheten på TV 2 Sumo:

Else Strøm Larsen (36) fra Bryne.

I årets sesong av «Jakten på kjærligheten» er vi blitt bedre kjent med Else Strøm Larsen som en av frierne til Jakten-bonden Atle Kristiansen. Else ble sendt hjem fra gårdsuken hos bonden mandag 21. oktober i episoden på TV 2.

- Jeg valgte å takke ja til «Kjærlighet til alle» fordi jeg ikke følte meg helt ferdig med dating-eventyret etter «Jakten på kjærligheten». Jeg hadde jo ikke møtt mannen i mitt liv, så hvorfor ikke. Blind dating gjør konseptet veldig spennende. At vi må bo så tett på frierne, gjør at man må stå i situasjonen mer enn du normalt ville gjort i det virkelige livet. Det øker sjansen for å se flere sider av en person og at man kanskje faller for noen man ikke ville vurdert etter to Tinder-dater.

Vegar Valbø (32) fra Drangedal.

I fjorårets sesong av «Jakten på kjærligheten» ble vi kjent med Vegar som frier til Jakten-bonden Gudrun Austli fra Snåsa. Vegar ble den utvalgte frieren til Gudrun, men lykken ble kortvarig. Etter en romantisk ferietur ble Vegar dumpet til fordel for frieren Thomas Kongstad - og Vegar satt singel tilbake.

- Jeg ønsker å finne meg en kjæreste og når dette tilbudet kom kunne jeg ikke svare nei.  Jeg skjønte fort at det skulle være med flere frier-damer, jo flere jo bedre var tanken min. Da er jo muligheten større for å finne den rette. Jeg bestemte meg for å ta det som det kommer, og har hatt det både moro og spennende under innspillingen.

Sondre Stubrud (32) fra Øyer.

Bonden Sondre ble vi kjent med gjennom «Jakten på kjærligheten» i 2016. Han valgte til slutt frier Katrine Davis, men forholdet ble ikke langvarig.

- Jeg var litt skeptisk men lot meg overtale. Jeg ønsker jo å finne kjærligheten. Det ble den perfekte «ferien»  med alt inkludert og andre som ordnet flotte dater til meg. Jeg kan ikke klage på noe og det har vært et veldig bra opphold under innspillingen. Jeg synes «Kjærlighet til alle» er et veldig bra tv-konsept.

«Kjærlighet til alle» har premiere på TV 2 Sumo natt til mandag 11. november. Totalt 15 episoder.

Unn Grethe BergePR- og medierådgiver

Pressekontakt for Jakten på kjærligheten, Sporløs og Senkveld med Helene og Stian.

Tel:924 03 867ugb@tv2.no

Vegar Valbø, Else Strøm Larsen og Sondre Stubrud. Foto: Espen Solli/TV 2.
ELSE OG HENNES FRIERE: Bak fra venstre Bjørn-Tore Haagensli, Leiv Inge Kjemperud, Else Strøm Larsen og Peder Edison Bjerkenås Martinez. Foran fra venstre Hallgeir Nordheim og Marius Loktu. Foto: Espen Solli/TV 2
SONDRE OG HANS FRIERE: Fra venstre Caroline Holthe Skibenes, Sunniva Constance Sjurstræ, Sondre Stubrud, Veronica Vaagen, Christina Murphy Andersen og Mari Grimsgaard Jevnesveen. Foto: Espen Solli/TV 2
VEGAR OG HANS FRIERE: Fra venstre Kine Tovengen, Ågot Marie Larsstuen, Vegar Valbø, Katrine Fjelldalselv, Julia Bydahl og June Steinsland. Foto: Espen Solli/TV 2
Tidligere Jaktenbonde Sondre Stubrud. Foto: Espen Solli/TV 2.
Tidligere Jaktenbonde Sondre Stubrud. Foto: Espen Solli/TV 2.
Jaktenfrier Else Strøm Larsen. Foto: Espen Solli/TV 2
Jaktenfrier Vegar Valbø. Foto: Espen Solli/TV 2.
Jaktenfrier Else Strøm Larsen. Foto: Espen Solli/TV 2