Kevin Boine teamer opp med Martine Lunde på ny single

"Swipe Up" slippes i dag

Hør låta her:

Den festglade Tanaværingen Kevin Boine har på kort tid opparbeidet seg en stor lytterskare i Norge og Sverige. Nå har han fått med seg en av landets største bloggere, Martine Lunde som debuterer som vokalist.

«Jeg begynte å bli fascinert av influencere da jeg skjønte hvor mye makt de hadde og hvor rike de kunne bli på å legge ut sponsede innlegg på sosiale medier.

Det ligger mye jobb bak som folk flest ikke tenker på. Det at du må spise kald mat, for eksempel fordi du må ta så mange bilder av den først er jo skikkelig surt», ler Boine.

Lunde selv er glad for å være med Boine på låta:

«For meg er det er uaktuelt å være den eneste Paradise-deltageren uten sang. Derfor slang jeg meg på Kevin Boine og «Swipe Up», uttaler hun.

Vi har brukt endel tid på å gjøre klar låta. Ideen kom i januar også har vi egentlig bare jobbet med den hver gang vi har hengt sammen i Oslo. Låta hadde bra potensiale så vi ønsket å la den ligge og jobbe med den når det passet seg så den ble helt perfekt,” avslutter Boine.

Om Kevin Boine:

Med over 40 millioner streams, på sine tidligere singler, har Kevin Boine sikret seg både fans med tatovert autograf og toppet plakaten på festivaler med tusenvis av publikummere rundt omkring i Skandinavia.

Den festglade 25-åringen fra Tana har i det skjulte blitt en av Norges mest streamede norskspråkelige artister.

Om Martine Lunde:

Martine Lunde ble først kjent gjennom sin deltagelse i Paradise Hotel der hun stakk av med seieren. Lunde har opparbeidet seg en status som en av landets mest toneangivende influencere med hjelp av både blogg, Instagramkonto og YouTube-kanal.

jeanett@hes.no

Nyheter fra Justin Bieber, Billie Eilish, Astrid S, Mio x Nick Strand, Halsey og flere14.2.2020 12:29:22 CETPressemelding

God fredag! Nye datoer for "Astrid_S:World tour part one" Billie Eilish er i dag ute med tittel låten til den kommende James Bond-filmen Endelig nytt album fra Justin Bieber, Changes Joe Hisaishi slipper best-of album og 30(!) album fra katalogen digitalt Mio x Nick Strand samarbeider med ny låt, promise Sam Smith med Stargate-produsert låt 22 år gamle Isak Danielson slapp i dag “I Don’t Need Your Love”. Låten blir å finne på hans kommende album som også vil inneholde “Part of Me”. Isak legger ut på turne i Skandinavia med start 10. mars, men før det spiller han to konserter på by:Larm i Oslo i slutten av februar. Sabrina Carpenter er tilbake med ny låt og musikkvideo. “Honeymoon Fades” er første nye låt fra Sabrina siden albumet Singular Act II fra 2019. Hun er også å se i Netflix-serien Tall Girl. Migos er ute med låten "Give No Fxk", et samarbeid med Travis Scott og Young Thug. De har også sluppet merch til låten, som man kan få tak i her. Britiske HRVY er i dag ute med singelen “ht

Endelig nytt album fra Justin Bieber14.2.2020 10:00:41 CETPressemelding

Justin Bieber slapp i dag «Changes», som er den kanadiske superstjernens femte studioalbum. Han har fått med seg artister som Post Malone, Travis Scott, Quavo, Lil Dicky, Kehlani og Clever og albumet er produsert av blant andre Poo Bear, Boi 1da og Louis Bell. «Changes» inneholder låtene «Yummy» og «Intentions», som til sammen har blitt streamet over 500 millioner ganger, og som har gjort at han igjen har blitt den mest populære artisten på Spotify globalt. Han har også gitt fansen et unikt innblikk i arbeidet med albumet via dokuserien «Justin Bieber: Seasons» på Youtube. Det er nesten fem år siden Biebers slapp albumet «Purpose», som gikk rett til topps på den norske albumlista. Albumet, som inneholdt låter som «Sorry» og What Do You Mean», har blitt streamet over 150 millioner ganger bare i Norge. I løpet av karrieren har kanadieren blitt streamet over 50 milliarder ganger på verdensbasis.