Kevin Boine konkurrerer i MGP med låten "Stem på mæ"

Kevin Boine er klar for å kjempe for folket. Artisten er ikke fornøyd – Norge er under alvorlig undertrykkelse av vår verste fiende; janteloven. Hvor er rebellene? Hvem skal forsvare oss mot vår verste trussel? Jo, Finnmarks partykonge er klar for å kjempe for folket, og lover publikum kokende stemning og en stor folkefest under årets Melodi Grand Prix, og med låten «Stem på mæ».

Melodi Grand Prix klare Kevin Boine er lei janteloven og hvilke konsekvenser den har, «Stem på mæ» har en større mening en fest og morro:

-          Jeg vil oppfordre alle til å følge drømmene sine uansett hvor mye motgang man møter. Som ung møter man mye hat og press, og med denne låten ønsker jeg å motivere alle mennesker der ute til å kunne være seg selv, og ha gleden til å lykkes her i livet uansett hvilken vei man velger å gå, sier Kevin.

Kevin er stor motstander av janteloven, og mener at alle mennesker har rett til å gå sin egen vei her i livet, uten hat og press. Kampsaken til Kevin er at ikke alle mennesker er like, og det er viktig å unne andre suksess.

-          Alle er ikke skapt for å studere mastergrad, eller å få seg en legejobb. La hver enkelt person finne ut hvilken vei man ønsker å gå i livet, mener Kevin det er viktig å huske på med låten «Stem på mæ».

Med over 60 millioner streams bak seg har Kevin Boine i det skjulte vokst til å bli en av nordens største norskspråkelige artister. Den 25 år artisten fra Tana headliner festivaler med tusenvis av publikummere rundt omkring i Skandinavia, og er en av svært få artister som krysser landegrenser i sin sjanger. Selv blir han omtalt som Finnmarks partykonge – og denne kongen er klar for å vinne Melodi Grand Prix 2020 med låten «Stem på mæ», som slippes 03. februar.

Bon Jovi med ny låt og politisk album21.2.2020 18:05:00 CETPressemelding

Rockelegendene i Bon Jovi er ute med den nye låten "Limitless". "Limitless" er første smakebit ut fra deres kommende album Bon Jovi 2020 som slippes 15. mai og oppmuntrer til optimisme i en ellers usikker verden. Dette er gruppas 15. studioalbum med en tittel som refererer til årets valg i USA og et cover som viser en ettertenksom Jon Bon Jovi gjemt bak solbrillene foran justisdepartementet. Albumet inneholder 10 låter og tar opp aktuelle og tøffe temaer som blant annet våpenlov, krigsveteraners problemer, rasisme, politikk og betydningen av familie. Som Jon selv sier om albumet: "It encompasses life, love and loss". TRACKLISTE: 1. Beautiful Drug 2. Unbroken 3. Limitless 4. Luv Can 5. Brothers In Arms 6. Story Of Love 7. Lower The Flag 8. Let It Rain 9. Shine 10. Blood In The Water

Nyheter fra OnklP, Halsey, Taylor Swift, Bon Jovi med flere21.2.2020 09:55:06 CETPressemelding

Astrid S annonserer samarbeid med Brett Young Rockelegendene i Bon Jovi er ute med den nye singelen "Limitless". Låten oppmuntrer til optimisme i en ellers usikker verden. Carly Rae Jepsen spiller konsert på Sentrum Scene i kveld. Hennes siste album «Dedicated» fikk veldig gode anmeldelser hos publikasjoner som Pitchfork, The Guardian, The Fader og NME. Nye singelen “Superblood Wolfmoon” fra Pearl Jams sitt neste album ble sluppet på tirsdag. Bandet annonserte singelen via sin app, der fans kan høre en liten del av sangen ved å rette mobiltelefonen mot månen. Albumet Gigaton slippes 27. mars. "Always Tomorrow" er fjerde album fra LA-duoen Best Coast bestående av Bethany Cosentino og Bobb Bruno – deres første siden California Nights fra 2015. Albumet er produsert av Justin Meldal Johnsen (Beck, Air, M83) og mikset av Alan Moulder og Rich Costley (The Jesus And Mary Chain, Beach House, Fiona Apple). Bandet turnerer i USA denne våren før de gjør tre konserter i UK. På onsdag slapp Emily B