Katy Perry slipper etterlengtet album!

Superstjernen Katy Perry slipper i dag albumet Smile. Låtene ble inspirert av en personlig reise gjennom en tung tid.

Hør albumet HER!

Albumet inneholder tidligere utgitte tittellåt «Smile», «Never Really Over» og «Daisies», samt den nye singelen «Cry About It Later» - med splitter ny musikkvideo som slippes i kveld norsk tid.

Sammen med albumet slipper Katy et nytt digitalt spill som hører til albumets lekne tema; Katy’s Quest, utviklet av Double A Labs og Alienware.

«Never Really Over» har allerede solgt til Platina i Norge. Katy feiret 10 år med albumet Teenage Dream denne uken, og satte en ny rekord med «Firework» som har solgt 12 x Platina i USA, det meste noensinne av en kvinnelig artist i RIAAs historie.

Albumet har fått strålende kritikker av blant andre:

Los Angeles Times: “still quintessentially Perry: buoyant, playful, neon pop”

Rolling Stone: “Katy Perry gets back to basics”, “Over an upbeat, dance-driven groove to match the positive vibes of the lyrics, Perry extols the virtue of perseverance.”

US Weekly: “‘Only Love’ is a stunning, finger-snapping midtempo about moving on from mistakes."

USA Today: “Perry's newfound joy and contentment come through on much of ‘Smile,’ which contains some of her catchiest and most carefree songs since 2013's ‘Prism.’"

RIFF Magazine: “Smile is the album that meets the moment of the age we live in. A fitting celebration of strength, pain and individuality under dire circumstances.”

Mer om Katy Perry:
Siden Katy Perrys debut i 2008, har hun akkumulert hele 45 milliarder streams i tillegg til å ha solgt 45 millioner albumenheter og 135 millioner låter med albumene One of the Boys, Teenage Dream, PRISM, og Witness, samt de nyeste singlene “Never Really Over,” “Small Talk,” og “Harleys In Hawaii.”

Katy Perry var den første kvinnelige artisten med fire musikkvideoer med over én milliard visninger hver; “Firework”, “Last Friday Night”, “Roar” og “Dark Horse”.

Ved siden av å være en multiplatinavinnende artist, har Katy vist et engasjement innen humanitært arbeid. I 2013 ble hun utnevnt som UNICEF Goodwill Ambassador. I 2016 mottok Katy Audrey Hepburn Humanitarian Award.

Ny musikk fra Mari Bølla, Ylva, Sam Fender, Kuselofte med flere!27.11.2020 11:17:23 CETPressemelding

Ylva slipper Disney-samarbeidet "Kjærlighet er et kompass" Idolvinner Mari Bølla er ute med sin første julelåt - "Christmas Time (is nothing without you)" Sam Fender slapp i dag låten "Winter Song". Låten er et cover av Alan Hull og Lindisfarne sin låt med samme navn. Låten ble også sluppet sammen med en lyric-video som inneholder bilder tatt av en rekke hjemmløse. Se den HER. Sam Fender skulle egentlig ha spilt på årets Øyafestival. I dag slipper Lil Yachty Lil Boat 3.5, som er en deluxe versjon av albumet Lil Boat 3, som kom ut I mai I år. Det er hele seks nye spor på denne utgivelsen, med gjesteartister som Lil baby, Future, Playboi Carti og Vince Staples. Taylor Swift slapp denne uken dokumentaren/konsertfilmen "folklore: the long pond studio sessions" på Disney +. I dokumentaren fremfører Swift låtene fra hennes nyeste album "folklore" sammen med produsentene Aaron Dessner og Jack Antonoff, og dokumentaren inneholder også samtaler mellom skaperne om hvordan albumet ble til. Nyinns

Ylva slipper Disney-samarbeidet "Kjærlighet er et kompass"27.11.2020 08:30:00 CETPressemelding

Stjerneskuddet Ylva følger opp sin aller første julelåt "This Christmas" med "Kjærlighet er et kompass". Låten fra Disneys julekampanje er tilgjengelig på strømmetjenester i dag. Hør låten HER! Ylva er aktuell i Disneys julekampanje, som stemmen i den hjertevarmende historien #FraAlleOssTilAlleDere. Ylva synger den norske versjonen av originalen som ledsages av vokalen til den britiske artisten Griff - "Love Is A Compass". Fortellingen om Lola er en 3 min kortfilm som handler om nostalgi, familietradisjoner og kjærlighet. Den handler om båndet mellom Lola og hennes barnebarn og den kjærligheten de deler for juletradisjoner. Samarbeidet ligger nærme Ylvas hjerte som alltid har elsket Disney og det å kunne drømme seg bort i verden til Hannah Montana. - "Jeg har sett på Disney helt siden jeg var liten og alltid vært en stor fan. Føler meg så heldig som har fått muligheten til å jobbe med de på denne sangen. «Kjærlighet er et kompass» er en utrolig fin og viktig sang som handler om å vite