Norges Kampsportforbund

Karate: Klart for nordisk mesterskap i Stavanger

Nordisk mesterskap i karate arrangeres i Stavanger denne helgen. Vi ser frem til å se 49 norske utøvere konkurrere på hjemmebane.
Nordisk mesterskap i karate. Bilde/Grafikk: Norges Kampsportforbund.

Arrangørklubb for årets nordiske mesterskap er Stavanger Karateklubb. Stevnet avholdes i Stavanger Idrettshall.

250 utøvere fra de åtte nordiske og baltiske nasjonene deltar i stevnet. 49 av disse representerer Norge. Utøverne kommer fra hele landet for å delta i mesterskapet.

Oversikt over de norske utøverne finner du her:

- Vi lover gratis inngang og karate på ypperste nivå for de som kommer, forteller stevneleder Erik Frøiland fra Stavanger Karateklubb.

Program:

Lørdag 27. november

Stavanger Idrettshall
08.00‐09.00: Innveiing
09.00: Konkurransestart
17:00: Superfinaler og premieseremoni

Følg mesterskapet LIVE

For de som ikke besøker Stavanger kan mesterskapet følges via Direktesport. Det vil bli enkel direktesending fra alle fire matteområdene, med full produksjon på hovedmatten og i finalene.

PS! Husk at du også kan følge Nordisk Mesterskap fortløpende på Facebook.

Nordisk mesterskap i karate. Bilde/Grafikk: Norges Kampsportforbund.

Om Norges Kampsportforbund

Norges Kampsportforbund
Ullevål Stadion, Sognsveien 75K

+47 21 02 90 00http://www.kampsport.no

Norges Kampsportforbund er et fleridrettsforbund i Norges idrettsforbund og olympiske og paralympiske komité (NIF). Norges Kampsportforbund er landsdekkende med rundt 450 medlemsklubber og 41.000 enkeltmedlemmer. Forbundet organiserer over 20 ulike kampsporter og målet er å være den ledende organisasjonen for kampsport i Norge.

Følg pressemeldinger fra Norges Kampsportforbund

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Norges Kampsportforbund på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Norges Kampsportforbund