Euroskilt

Kantstolpe for Sigmastolpe

Euroskilt AS lanserer nå kantstolpe for Sigmastolper, som monteres enkelt ved å presse stolpen ned i profilen.

Kantstolpe, 0,56 m, m/Stimsonite refleks for Sigmastolpe

• Gjør at veien blir lettere å se for trafikantene
• Leveres med refleks på én eller to sider
• Refleks er montert på stolpen med en rektangulær på den ene siden og to runde på den andre siden.

Kantstolper med refleks brukes til å bedre den visuelle linjeføringen i mørke på veger med høyt fartsnivå. Informasjon om funksjonskrav til kantstolper og refleks er gitt i Håndbok R310 Trafikk-sikkerhets utstyr.

Montering: Kantstolpen for Sigmastolpe, monteres enkelt ved å presse stolpen ned i profilen som vist på bilde og video

M: post@euroskilt.no
T: 0 60 80

Om Euroskilt

Euroskilt

Euroskilt AS er markedsleder i Norge innen trafikksikkerhetsmateriell, og er en betydelig aktør innen utemiljø- og avsperringsprodukter som; benker, sykkelstativ, bommer og rekkverk.

Bedriften ble etablert i 1985, og har i dag ca 120 ansatte. Vårt produktspekter er rettet mot trafikksikkerhet og utemiljø og består av; varslingsutstyr for vegarbeid, midlertidig rekkverk i stål for vegarbeid, støtputer for rekkverk, midtdelere samt trafikkskilt med godkjente skiltmaster for påkjøring.

Videre har vi ett av Norges bredeste utvalg innen utemiljø og avsperring, hvor vi i tillegg til å levere egenproduserte produkter. Er eneleverandør i Norge på utstyr fra Vik Ørsta, Hitsa, mmcitè, Cyclehoop, Cyclepods, Velopa og Smekab .Dette gjelder utstyr som; sykkelstativ, benker og bord, avfallskurver, sykkeloverdekninger, leskur, bommer, gjerder, rekkverk, porter bl.a.

Følg pressemeldinger fra Euroskilt

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Euroskilt på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Euroskilt