Ka2 ute med debut-EP: «en reise laget for dansegulvet»

Bak Ka2 finner du DJ-og låtskriver Didrik Thulin og Sondre Alvestad, bedre kjent som EDM-artisten Sonny Alven.

Nå slipper duoen sin debut-EP via sitt kløbbete alias Kløbb Ka2, et klubbkonsept skreddersydd for lange lørdagskvelder på dansegulvet – med bergensdialekten, som en distinktiv del av Ka2s sound, intakt.

Med Ka2, et prosjekt som begynte som en hobby hjemme i stuen til Alvestad, ville duoen bryte et mønster og skape noe annerledes – og ikke minst lage musikk på norsk.
I starten opererte duoen bak en mystisk og maskert fasade. De ønsket å la musikken snakke for seg selv. Nå er de klare for å vise seg frem.
Siden debuten forrige høst har duoen sluppet flere P3-listede singler, samarbeidet med svenske Benjamin Ingrosso og blant annet spilt på Findings og Palmesus.

9. november spiller de sin første headlinerkonsert i Oslo.

HØR HER

Bon Jovi med ny låt og politisk album21.2.2020 18:05:00 CETPressemelding

Rockelegendene i Bon Jovi er ute med den nye låten "Limitless". "Limitless" er første smakebit ut fra deres kommende album Bon Jovi 2020 som slippes 15. mai og oppmuntrer til optimisme i en ellers usikker verden. Dette er gruppas 15. studioalbum med en tittel som refererer til årets valg i USA og et cover som viser en ettertenksom Jon Bon Jovi gjemt bak solbrillene foran justisdepartementet. Albumet inneholder 10 låter og tar opp aktuelle og tøffe temaer som blant annet våpenlov, krigsveteraners problemer, rasisme, politikk og betydningen av familie. Som Jon selv sier om albumet: "It encompasses life, love and loss". TRACKLISTE: 1. Beautiful Drug 2. Unbroken 3. Limitless 4. Luv Can 5. Brothers In Arms 6. Story Of Love 7. Lower The Flag 8. Let It Rain 9. Shine 10. Blood In The Water

Nyheter fra OnklP, Halsey, Taylor Swift, Bon Jovi med flere21.2.2020 09:55:06 CETPressemelding