Ka2 ute med debut-EP: «en reise laget for dansegulvet»

Bak Ka2 finner du DJ-og låtskriver Didrik Thulin og Sondre Alvestad, bedre kjent som EDM-artisten Sonny Alven.

Nå slipper duoen sin debut-EP via sitt kløbbete alias Kløbb Ka2, et klubbkonsept skreddersydd for lange lørdagskvelder på dansegulvet – med bergensdialekten, som en distinktiv del av Ka2s sound, intakt.

Med Ka2, et prosjekt som begynte som en hobby hjemme i stuen til Alvestad, ville duoen bryte et mønster og skape noe annerledes – og ikke minst lage musikk på norsk.
I starten opererte duoen bak en mystisk og maskert fasade. De ønsket å la musikken snakke for seg selv. Nå er de klare for å vise seg frem.
Siden debuten forrige høst har duoen sluppet flere P3-listede singler, samarbeidet med svenske Benjamin Ingrosso og blant annet spilt på Findings og Palmesus.

9. november spiller de sin første headlinerkonsert i Oslo.

HØR HER

Frozen 2 soundtrack slippes i dag!15.11.2019 13:01:00 CETPressemelding

Walt Disney Animation Studios` kommende spillefilm “Frozen 2” har et fantastisk soundtrack som inkluderer sanger fra Oscar og Grammy-vinnende låtskrivere som Kristen Anderson-Lopez og Robert Lopez, samt originalspor fra Grammy-nominerte Christophe Beck og artister som Panic! At The Disco, Kacey Musgraves og Weezer. Det norske koret Cantus er også med på soundtracket. «Frozen 2» er oppfølgeren til «Frozen» fra 2013 som er den mest innbringende animasjonsfilmen gjennom tidene. Filmen vant Oscar-pris for årets beste animerte spillefilm, og filmens ikoniske sang, «Let It Go», med musikk og tekster av Kristen Anderson-Lopez og Robert Lopez, vant også en Oscar for beste film-musikk. «Frozen 2» soundtrack slippes 15.november 2019 klokken 16:00. Filmen har premiere på kino i Norge 25.desember. Tracklist: 1. “All is Found” – performed by Evan Rachel Wood 2. “Some Things Never Change” – performed by Kristen Bell, Idina Menzel, Josh Gad and Jonathan Groff 3. “Into the Unknown” – performed by Idin

Nyhetsbrev fra Universal Music15.11.2019 08:36:35 CETPressemelding