Juniorstyret i Molde Rytterklubb vant 50.000 kroner

Juniorstyret i Molde Rytterklubb har vunnet 50.000 kroner i Norsk Tippings Ungdomspris for deres banebrytende arbeid med ungdommer.

I Norsk Tippings Ungdomspris kan idrettslag som gjør noe ekstra for å beholde ungdommen i idretten søke om midler opptil 50.000 kroner.

Fra 28. mai til 21. juni kan idrettslag søke, og Juniorstyret i Molde Rytterklubb er hovedvinner i uke 24.

Klubben legger til rette for egne arrangement for ungdom, og ungdom tilbys også sommerjobber i klubben hvor de kan ta en «lederskole» hvor de over flere år kan læres opp fra å være assistent på sommerleir til senere å bli ledere. Hver eneste sommer kommer studenter hjem for å bidra til rekruttering i klubben. Også dagens daglige leder, Maria Hagen, har vært så heldig å gå denne lederskolen!

Kontakt Maria Hagen, daglig leder. Mob: 90946057

Les mer om Norsk Tippings Ungdomspris