Publicis Communications NorwayPublicis Communications Norway

Julie M. Brodtkorb konstituert som Managing Director for MSL Oslo

MSL Oslo vokser og forsterker derfor sin faglige kompetanse ved at to erfarne konsulenter,Trond Brekke og Øystein Berntzen fra JKL, går over til søsterselskapet MSL. De to utnevnes samtidig til Account Directors i MSL. Samtidig konstitueres Julie M. Brodtkorb som Managing Director for MSL i Oslo fra 1. april. Hun vil fungere i denne stillingen samtidig som hun fortsetter som Managing Director for JKL i Oslo. Både JKL Oslo og MSL Oslo er del av konsernet JKL Group.

Atle C. Strøm starter 1.april som Daglig Leder ved Holmen Verft og slutter da som Managing Director for MSL i Oslo.

Flere PR-oppdrag
Både Trond Brekke og Øystein Berntzen har i flere år vært ledende rådgivere innen blant annet PR. Brekke har tidligere jobbet i Geelmuyden.Kiese og Cap Gemini. I 7 år har han vært en viktig seniorrådgiver i JKL. Øystein Berntzen er seniorrådgiver og har arbeidet i JKL siden 2006. De to har vist en spesiell teft for å løse kompliserte PR-oppdrag, og få maksimal effekt ut av PR for kundene. Nå skal de få økt ansvar for gruppens satsning på markedsorientert PR og kommunikasjon over så vel tradisjonelle som digitale og sosiale medier.
- MSL opplever økende oppdragsmengde, og vi styrker derfor kompetansen hos MSL. Vi er derfor svært glade for at Trond Brekke og Øystein Berntzen tar utfordringen med å være med på å bygge MSL i Oslo enda sterkere, sier Maria Grimberg, konsernsjef for JKL Group.
- Vi er også glade for at vår Managing Director for JKL i Oslo tar på seg oppgaven med å lede også MSL i Oslo frem til en ny Managing Director er på plass for MSL i Oslo, sier Maria Grimberg, Konsernsjef for JKL Group.

- Jeg gleder meg til å bli godt kjent med de kompetente medarbeiderne i MSL Oslo, og bidra i arbeidet med å bli det ledende byrået på PR i Norge. Både JKL og MSL skal vokse, og det skal bli spennende å lede prosessen også i MSL frem til en ny MD er på plass. Nå får jeg både arbeidet med å spisse JKL innen selskaps kommunikasjon, finansiell kommunikasjon og myndighetskontakt. I tillegg får jeg være med i oppbyggingen av MSL som et ledende PR-selskap. Til sammen blir dette en uslåelig kombinasjon, sier Julie M. Brodtkorb, Managing Director i JKL og MSL.

For informasjon, vennligst kontakt
Julie M. Brodtkorb mob + (47) 93419216
Maria Grimberg, tfn + (46) 8 696 12 00

Øystein Berntzen
Trond C. Brekke
Julie Brodtkorb

Om Publicis Communications Norway

Publicis Communications Norway
Apotekergaten 12

906 38 800https://www.publicis.no/

Publicis MSL er et PR-drevet kommunikasjonsbyrå med en dyp samfunnsforståelse. Vi er lidenskapelig opptatt av innsikt, skarp kreativitet og gjennomføring på tvers av alle kanaler.

Vi er del av Publicis Groupe, Europas største byrå-nettverk. Vi har et sterkt in-house produksjonsstudio, som produserer førsteklasses løsninger innen blant annet film, digitalt og print.

Vi kaller vår tilnærming «opinion marketing». Vi utvikler delbare budskap som gjør våre oppdragsgivere relevante i samfunnsdebatten.