Boots Norge

Julen har kommet til Boots apotek

Våre apotek bugner nå av spennende julevarer. I år har kategoriteamet satset på en blanding av våre kjente merkevarer som No7, Soap & Glory og Laura Ashley og nyheter som Jack Wills, SuperDry og Zoella.
Endelig har julegavene kommet til Boots apotek

No7 er som vanlig tilstede med et stort utvalg gaveesker tilpasset ulike hudtyper og behov. Her finnes komplette hudpleiesett, blant annet med de populære No7- serumene, og sminkesettene som gir perfekt look på fem minutter.

Årets nyheter:

Jack Wills

Jack Wills er et engelsk klesmerke etablert i 1999. Merket kjennetegnes av klassisk stil som treffer det norske markedet godt. Målgruppen er hovedsakelig menn og kvinner i alderen 16-40 år. Boots lanserer gavesett bestående av både hygiene- og make-up varer, bager, t-skjorter og mye mer.

SuperDry

SuperDry er opprinnelig et klesmerke med en sporty profil, som ble etablert i England i 2003. SuperDry har utsalgsteder i mer enn 100 land, også i Norge, og klærne er svært populære, særlig blant de yngre. Målgruppen for denne serien er kvinner og menn 15-40 år. Boots lanserer gaver bestående av hygieneprodukter med emballasje i den lett gjenkjennelige SuperDry-stilen, og tilleggsprodukter som drikkeflaske, toalettmappe og sportssokker.

Zoella

Boots lanserer nå en Zoella-kolleksjon med koselige og gaver litt utenom det vanlige.

Kvinnen bak denne serien er en 26 år gammel vlogger og youtuber med 11,8 mill følgere på YouTube og 8,6 mil følgere på Instagram. Hun ble verdenskjent for å gjøre det hun liker aller best: Å skrive om ting som opptar henne og produkter hun liker. Nå har hun egne kolleksjoner med ulike typer produkter og gaver, der målgruppen er jenter fra 13-30 år.

Johnny’s Chop Shop

En fusjon av amerikansk 1950- og 1960-talls stil og dagens trender har gitt opphav til denne kule serien med hår- og barberingsprodukter i retro, macho stil. For menn som liker produkter som er rett frem, ukompliserte, enkle å bruke, tøffe og oppdaterte. Produktene i denne serien er utviklet med nettopp dette i tankene, i samarbeid med frisører i Johnny’s Chop Shop salonger. Målgruppen er menn 16-30+ år som ønsker seg en kul, individuell og trendy look.

A little Something

Søt gaveserie bestående av nette, små kroppspleieprodukter. A little something kommer i tre forskjellige varianter: «Floral» med friske blomsterdufter, «Glamorous» med varme blomsterdufter og «Festive» med søte dufter av røde frukter og sitrus. Målgruppen er kvinner i nær sagt alle aldre, og alle gavene koster mindre enn 100 kr.

Endelig har julegavene kommet til Boots apotek
Soap & Glory Glow All Day No Reflection
Soap & Glory Happy Kiss Hexagon
Soap & Glory FlatterBox
Laura Ashley Hand Care Tin
No7 Star Beauty Collection
Jack Wills neglesett
SuperDry Baby Face Beauty Box
SuperDry Beauty Gloss Collection
Laura Ashley Hand Cream Trio
Jack Wills hudpleiesett
Jack Wills komplett gavepakke til hendene
Zoella Cosy Vibes krus
Johnny's Chop Shop Grooming sett
A Little Something Body Butter gavepakning

Om Boots Norge

Boots Norge
Maridalsveien 300

23 25 07 00http://www.boots.no

Boots Apotek har 150 apotek i Norge.

Boots har over 160 års erfaring fra apotekdrift og produktutvikling, og er i dag ett av verdens best kjente merkenavn. I samarbeid med forskere og spesialister innen helse og hudpleie, utvikler og produserer Boots flere av Storbritannias bestselgende merkevarer for eksempel No7, Botanics og Soltan. Disse er tilgjengelige gjenom Boots apotek i Norge. Vi åpnet vårt første apotek i Norge i 2008.

Vi har kjedekontor i Nydalen og grossisten Alliance Healthcare på Langhus.

Følg pressemeldinger fra Boots Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Boots Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Boots Norge

Vårt eierselskap bytter navn til Cencora30.8.2023 14:30:00 CEST | Pressemelding

30. august bytter vårt moderselskap, som tidligere het AmerisourceBergen, navn til Cencora. Dette er et steg på veien til å bli et sammensveiset, internasjonalt selskap med et helhetlig tjenestetilbud til kunder og samarbeidspartnere. For selskapets norske kunder og samarbeidspartnere blir det ingen forandringer på dette tidspunkt, da navnebytte for vår grossistvirksomhet, som i dag heter Alliance Healthcare Norge AS, ligger noe frem i tid. Boots Apotek vil bestå som i dag under det veletablerte Boots Apotek-navnet.