Julegaven som bidrar til å redde havet!

Ønsker du å gi bort en bærekraftig julegave med mening? Da kan Hold Norge Rents gavekort på strandrydding være noe for deg.

Årets julegave: Et gavekort på strandrydding er en symbolsk gave som bidrar til kampen mot marin forsøpling gjennom å støtte Hold Norge Rents arbeid.

Trenger du julegavetips?

Bli med på dugnaden mot forsøpling! Gi bort gavekort på strandrydding til jul.

Hold Norge Rents gavekort er en miljøvennlig gave som både bidrar til opprydding av forsøpling langs norske strender, samt kartlegging av type avfall vi finner.

Vi oppfordrer derfor alle som ønsker å gi bort en gave til havet og kloden, om å støtte Hold Norge Rents arbeid ved å legge et av våre gavekort under treet denne julen.

Midlene som kommer inn til Hold Norge Rent gjennom gavekortsalget går til vårt arbeid med å mobiliserer frivillige og tilrettelegge for opprydding av avfall på avveie, samt til vårt arbeid for å redusere og forebygge forsøpling både langs kysten og i innlandet.

Klikk her for mer informasjon og bestilling!

Priser*

Du bestemmer selv hvor mye du vil gi, det koster 3 kr. per meter strand.
*Kr. 3 per meter strand basert på tall fra refusjonsordningen for marint avfall.

Eksempel:
Kr. 150 gir 50 meter ryddet strand.
Kr. 300 gir 100 meter ryddet strand.
Kr. 450 gir 150 meter ryddet strand.

Carl PedersenProsjektleder

Carl er ansvarlig for Min bit av Norge – der alle kan velge seg et område av Norge de ønsker å holde rent. Lurer du på hvordan du kan bidra med å holde nærmiljøet rent for søppel er det bare å ta kontakt. Carl kom til Hold Norge Rent i 2020 etter å hatt ansvar for flere kampanjer i Miljøagentene.

carl@holdnorgerent.no

Nedre Vollgate 9

Følg saker fra Hold Norge Rent

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Hold Norge Rent på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Hold Norge Rent