Jonas Brothers - første album på ti år

Supergruppen Jonas Brothers er i dag klare med albumet Happiness Begins, som er det første albumet brødrene Jonas gir ut på ti år.

Chasing Happiness inkluderer comebacksingelen "Sucker", som har blitt streamet over seks millioner ganger i Norge og gikk rett inn på 4. plass på VG-lista.

Om albumet sier brødrene:

“For us this album is a culmination of the last ten years and our story as brothers. We are so excited this album is officially out! We can’t wait for you to finally hear it and to perform it in front of all our fans around the world!

PS - We’ve been to the year 3000. Not much has changed but they live underwater.”

I samarbeid med Amazon Studios, Philymack og Federal Films har de gitt ut deres offisielle dokumentar Chasing Happiness via strømmetjenesten Amazon Prime.

Jonas Brothers ble kjent gjennom Disney Channel, og fikk sitt internasjonale gjennombrudd med albumet Jonas Brothers i 2007. Debutalbumet inneholdt blant annet superhiten "S.O.S". Brødrene har hatt enorm suksess med utsolgte turneer verden rundt, over 17 millioner album solgt og over 1 milliard lyttestreams.

Sandra Lyng debuterer som barnebokforfatter og slipper tilhørende musikk29.5.2020 10:06:01 CESTPressemelding

3. juni lanseres de to første bøkene i en ny serie om enhjørningen Corny. Artist Sandra Lyng debuterer som forfatter med denne bildebokserien, som handler om en liten enhjørning med følelsene utenpå kroppen. Førstkommende fredag, fire dager før bøkene lanseres, slipper hun tre barnelåter med Corny som tema. «Her kommer Corny», «Gratulerer med dagen, Corny» og «God natt, Corny». «Jeg er vokst opp i et samfunn der jenter går i rosa, gutter i blått. Jenter skal like dukker, gutter skal like biler. Jenter burde ikke være sinte og rampete, gutter bør ikke gråte eller vise svakhet. Det er en helt annen mentalitet enn jeg vil lære min sønn. Etter mange år i terapi har jeg lært at det er sunt å snakke om følelser, og at det kan få store konsekvenser om man holder sinne og tristhet inni seg. Så kom jeg på idéen, hva med å skrive en barnebok om en enhjørning som viser det helt motsatte av det vi er vant til, og faktisk tørre å snakke om følelser. Sånn ble Corny til. Gyldendal hadde troa, Univers

Ny musikk fra The 1975, Dagny, Kuselofte & Postgirobygget, Lady Gaga & Ariana Grande, Ellie Goulding med flere22.5.2020 13:28:07 CESTPressemelding

https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/dagny-med-forste-del-av-etterlengtet-debutalbum?publisherId=6987388&releaseId=17885850 Dagny med første del av etterlengtet debutalbum https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/nytt-album-fra-the-1975?publisherId=6987388&releaseId=17885914 Nytt album fra The 1975 https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/kuselofte-og-postgirobygget-gir-deg-arets-sommerlat-vi-tar-det-igjen-neste-ar?publisherId=6987388&releaseId=17885889 Kuselofte og Postgirobygget gir deg årets sommerlåt "Vi Tar Det Igjen Neste År"! https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/the-voice-vinner-maria-engas-halsne-slipper-debutsingelen-down-to-the-water?publisherId=6987388&releaseId=17885736 The Voice-vinner Maria Engås Halsne slipper debutsingelen "Down To The Water"! Taylor Swift slapp åtte liveversjoner av låter fra hennes nyeste album, Lover, denne uka. Opptakene er fra intimkonserten https://open.spotify.com/playlist/37i9dQZF1DWThgNheFWFyv?si=sq5m4czxTUWyqHyY-7WWRw City Of L

Nytt album fra The 197522.5.2020 12:45:17 CESTPressemelding

The 1975s fjerde album Notes On A Conditional Form er ute i dag. Frontmannen Matty Healy og co-låtskriver George Daniel, bassist Ross MacDonald og gitarist Adam Hann dannet gruppen for 17 år siden som barndomsvenner i Wilmslow. Mellom det forrige albumet, A Brief Enquiry Into Online Releationships og Notes On A Conditional Form, har The 1975 kontinuerlig gitt ut musikk. Hvert slipp har vært et fullstendig skifte, ikke bare musikalsk, alt fra UK garage til elektronika til indie-pop, men også lyrisk- og imagemessig. Et bevis på The 1975s fleksibilitet evne til å utforske flere ulike markeder og samtidig levere gigantiske pop-hiter. Om det nye albumet sier vokalist Matty: “And I think that Notes is an interesting record, because it has our most aggressive moments and our most tranquil moments and they're quite harshly lined up against each other. I don't have a playlist of one type of music, so I don't consume music like that, and when I'm inspired it'll never happen twice in one genre".

Kuselofte og Postgirobygget gir deg årets sommerlåt «Vi Tar Det Igjen Neste År»!22.5.2020 10:09:28 CESTPressemelding

Kuselofte gir deg soundtracket til Sommer’n 2020, «Vi Tar Det Igjen Neste År». Med seg på laget har de gudfedrene av norske sommerlåter, også kjent som Postgirobygget. Kuselofte sier følgende om låta: «Vi satt oss ned for å skrive en sommerlåt om alt chill man gjør på sommeren, så kom vi på at vi ikke skal noe av det vi vanligvis skal. Så da skrev vi en sang om alt vi ikke skal istedenfor. At Postgirobygget ville bidra, toppet det hele.» Bak navnet Kuselofte finner du de norske guttene Terje T. Kristensen & Emil A. Hals. Navnet Kuselofte kommer fra ordet «Lusekofte», som er en strikket ulljakke, og er av mange sett på som et symbol på det «typisk norske». Kuselofte har eksistert siden 2015, men ble en duo først i 2017 da de ga ut sin første låt sammen. To år senere har duoen over 100 millioner streams på Spotify og økende popularitet først og fremst i Skandinavia, men også utover i Europa i land som Tyskland og Finland. Med sanger som «Om Sverige Vinner VM (feat. B3nte)» og «Dominanten