Jonas Benyoub slipper EP

«GODHET FOR SVAKHET» slippes 7.juni

Unge Jonas Benyoub fra Ellingsrud har en flow som få andre rapperen her til lands kan vise til, i vinnende kombinasjon med en fløyelsmyk sangstemme og en teft for fengende beats. På debut-EPen «GODHET FOR SVAKHET» beviser han igjen at han er et navn man først som sist bør merke seg.

«Det å være snill i verden i dag kan fort bli sett på som en svakhet, folk tar rett og slett godhet for svakhet. Men jeg kommer til å fortsette å spre kjærlighet, og vise at godhet er det vi kommer lengst med, godhet er styrke. Godhet er ektefølt, og godhet er oppdragelsen vi har fått hjemme», sier Jonas selv om tittelen på EP’en.

To av låtene fra EPen, den sommervarme «GUANTANAMERA» og personlige «NAHNAH» har allerede blitt sluppet for hans stadig voksende publikum, men disse ledsages av tre splitter nye spor:

«TREZEGUET» en hyllest til en undervurdert fotballspiller, som kanskje har gjort noen feil i sin karriere, men som sendte både Nesta og Maldini vekk i en EM-finale litt tilbake i tid, og fortjener enn plass blant de beste. På tide å våkne fra denne siesta’en!

«VISJONÆR», er er låt til alle som ønsker å få til noe. Aspirerende lærere, kokker, fotballspillere eller leger. En oppfordring til å følge drømmene sine.

«BURSDAG» er et samarbeid med de talentfulle brødrene Eddy & Zino.
«Bursdagsjenta dufter Chanel fra langt unna, hun går som en modell fra Dolce&Gabbana og jeg har ikke tenkte å flytte meg en millimeter. Eddy & Zino er blant de mest talentfulle jeg vet om i landet. Det var perfekt og ha med dem på denne» forteller Jonas.

Om Jonas Benyoub

En flow få andre rappere kan matche, og en teft for fengende beats har gjort den Def Jam-signerte Ellingsrud-rapperen til en artist som definitivt kommer til å oppdages av et større publikum i tiden fremover.

Navnet Jonas Bernyoub ble virkelig satt på kartet etter at låten hans «Youm Wara Youm» fikk plass i en av NRKs største suksesser i nyere tid, Skam, som bidro til å åpne flere dører for den unge artisten. Siden har han sluppet flere bangere, og nå endelig en EP.

jeanett@hes.no

The Rolling Stones slipper en ny versjon av 1973-albumet “Goats Head Soup” 4. september9.7.2020 15:17:23 CESTPressemelding

Enda en verdsatt juvel i Rolling Stones’ enestående katalog skal gjenskapes, når klassikeren Goats Head Soup fra 1973 forvandles til et nytt multi-format-album 4. september. Albumet vil være tilgjengelig i flere versjoner, inkludert CD-er og sett med vinyl-bokser, i en skattekiste av ikke utgitt studio- og livemateriale. The reissue follows the huge success and acclaim for the Stones' “Living In A Ghost Town” single and their universally-admired lockdown performance of “You Can't Always Get What You Want” in Global Citizen's April special One World: Together at Home. The box set and deluxe CD and vinyl editions of Goats Head Soup will all feature ten bonus tracks, which include alternate versions, outtakes and no fewer than three previously unheard tracks. The first of these to be unveiled, “Criss Cross”, is available as an instant grat track today with pre-orders of the album, and on all streaming and download services. The official “Criss Cross” video is out now, watch here. Stones d

Ny musikk fra Snow Boyz, Seeb x Julie Bergan, Pop Smoke, Kanye West, Tone Damli, Paul Weller med flere3.7.2020 11:42:13 CESTPressemelding

https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/snow-boyz-kjoler-deg-ned-med-iskald-ny-singel-elsker-meg?publisherId=6987388&releaseId=17888424 Snow Boyz kjøler deg ned med iskald ny singel "Elsker Meg" Seeb x Julie Bergan: “Don’t You Wanna Play?” https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/etterlengtet-debutalbum-fra-fenomenet-pop-smoke-er-na-klart?publisherId=6987388&releaseId=17888569 Etterlengtet debutalbum fra fenomenet Pop Smoke er nå klart Tirsdag denne uken overrasket Kanye West fansen med en ny låt og video. “Wash Us In the Blood” (feat. Travis Scott) er mikset av legendariske Dr Dre. Den anerkjente kunstneren Arthur Jafa har regissert musikkvideoen og står bak artwork. Se musikkvideoen her. “Wash Us In The Blood” er første låt fra West sitt tiende kommende soloalbum; God’s Country. Astrid S slipper nå en akustisk versjon av sin nyeste singel; "Dance Dance Dance Acoustic". Låten akkompagneres av en video, se her. DuVet er en rap-duo basert i Oslo som består av to unge talenter, N

Seeb x Julie Bergan: “Don’t You Wanna Play?”3.7.2020 11:19:46 CESTPressemelding

Med låter som “https://open.spotify.com/track/73WJ6rYbtFi0Z2T4hPS1iN?si=-M4qmLv7RweRHpH2NUi4Rg Drink About”, “Rich Love” og “Breathe”, har Seeb klart å oppnå stor suksess internasjonalt med milliarder av streams over alle platformer. Med en av verdens mest streamede låter i katalogen, en remiks av Mike Posners «I Took A Pill In Ibiza», setter Seeb nå kursen for album-slipp, og i den forbindelse slipper de singelen "https://open.spotify.com/album/3i5KKkquh96MJz4IbA96IO?si=i4w-3zcbSk6_h9aqt_KK0g Don’t You Wanna Play?” sammen med Julie Bergan. Den norske duoen, bestående av Simen Eriksrud og Espen Berg, har fått milliarder av streams fordelt over alle plattformer, og nå tar de signaturblandingen av melankoli og eufori, dansemusikk med en menneskelig sensibilitet, til neste nivå og nedover på en mer gjennomtenkt og kunstnerisk vei. "Vi prøvde å gjenoppdage grunnen til at vi gjør dette", mimrer Espen. “Vi ønsket å gjøre noe som føles mer riktig for oss selv, ved å følge de musikalske instin

Etterlengtet debutalbum fra fenomenet Pop Smoke er nå klart3.7.2020 10:36:04 CESTPressemelding

Pop Smoke var en av USAs mest spennende nykommere innen drillbølgen som blomstret opp i New York de siste årene. Undergrunnsfenomenet etterlot sin stadig voksende fanskare i sorg da han gikk bort tidligere i år, bare 20 år gammel. Før han gikk bort var stjerneskuddet i ferd med å fullføre sitt debutalbum. Shoot For The Stars, Aim For The Moon er nå klart, med en stjernespekket gjesteliste med bidrag fra blant andre DaBaby, Lil Baby, Quavo, 50 Cent, Roddy Rich, Swae Lee og Future. Hør albumet HER! Albumet inneholder 19 låter, inkludert den tidligere utgitte smashen "Dior" og ”Make It Rain” med Rowdy Rebel. Tidligere i år lanserte Bashar "Pop Smoke" Jackson "Shoot For The Stars Foundation" som skal støtte, oppløfte og inspirere ungdommen. Stiftelsen, som ledes av hans mor, skal videreføre Pop Smokes visjon og bidra med ressurser til å hjelpe ungdom rundt omkring i verden med å realisere sine drømmer. Om slippet uttalte labelsjef Steven Victor tidligere i våres: “Music is the tool of revo

Snow Boyz kjøler deg ned med iskald ny singel "Elsker Meg"3.7.2020 09:30:00 CESTPressemelding

"Elsker meg" er årets første låt ut fra de energiske brødrene Snow Boyz, og er den første av en rekke nye låter som slippes utover høsten. "Elsker Meg" handler om forholdet Snow Boyz har til kvinner, hvordan de bryr seg og elsker dem - så lenge de elsker dem tilbake. Låten er skrevet og produsert i samarbeid med hitmakerne HEF og HÅWK. HØR SNOW BOYZ - "ELSKER MEG" HER Brødrene Rafael og Paulo Domingos alias Wavy Marley og $k!p utgjør hiphop duoen Snow Boyz. Etter duoen ble dannet i 2009, har de sammen herjet live scenen i Oslo i flere år med en energibombe av et show! Snow Boyz har vist seg å være blant de mest allsidige og oppfinnsomme artistene vi har i Norge i dag, og beveger seg uanstrengt mellom sjangre som rap, afropop og trap. Diversiteten strekker seg fra gatehits som låta "42" til dansbare fengende låter med ZadeKing, Myra og Morgan Sulele. I 2019 slapp Snow Boyz debutalbumet “Hvitt” og var samme år feature på albumet til Arif med låta "Waanderland".