Jonas Benyoub krysser grenser med NahNah Remix

Fredag 13. september slipper Jonas Benyoub en remix av NAHNAH, med Sabri & Nezare fra Belgia. De har også laget en video til remixen, som ble skutt på en dag i Nederland.

Jonas forteller om NAHNAH Remix:

- “Låten Nahnah remix ble til etter jeg spilte på boulevard festivalen i Casablanca med shayfeen i fjor. Der traff jeg en som driver labelet corner club. Han likte Nahnah låten godt og mente han hadde en perfekt match til en remix. Jeg traff Sabri og Nezare kort tid etter de hadde fått lagt ned versene sine. Vi møttes i Eindhoven i Nederland, selvom de er fra Belgia fant vi fort ut at vi har mye til felles og de er to dyktige musikere. Videon ble skutt på én dag, med mye hyggemygge og gode vibes. Ettersom vi alle 3 har røtter fra Marokko, var det en herlig combo å bygge broer i europa med Sabri og Nezare. Målet mitt videre i karrieren er å fortsette å krysse landegrenser.”

Hør NAHNAH Remix HER

Sjekk ut musikkvideoen HER

Filmmusikk fra AD Astra av Max Richter20.9.2019 15:55:50 CESTPressemelding

Brad Pitt har hovedrollen i ci-fi eventyret «AD Astra» som har verdenspremiære i dag. Filmmusikken er komponert og spilt inn av Max Richter, som i de siste årene har gjort musikk til flere store Hollywood produksjoner. Vanity Fair “Hoyte Van Hoytema’s cinematography, Kevin Thompson’s production design, and Max Richter’s score all achieve a stunning kind of symphony” Time Out - “Max Richter’s lovely, understated score fills the vast canvas” The Film Stage - “Max Richter provides a characteristically moving score” The Playlist - “Featuring an outstanding score by Max” Awards Circuit - “Melancholic, Terrifying, Sensational” Hør "To the Stars" her: https://open.spotify.com/album/3SapFtmMw8WCjCRLaABmZ1?si=HrdOnAdlRTCp_xpcJPUA5Q