Jonas Benyoub - Validé ft. Adrian Kastrati

Jonas Benyoub fra Ellingsrud har en flow som få andre rappere her til lands kan vise til, i vinnende kombinasjon med en fløyelsmyk sangstemme og en teft for fengende beats. I sommer slapp han debut-EPen “GODHET FOR SVAKHET”, hvor han nok en gang beviser at man bør bemerke seg navnet hans. I dag er han klar med nok en singel, “Validé”, med kompisen Adrian Kastrati.

Jonas Benyoub forteller:

“Vi kommer fra et sted i Oslo med mye ulike ambisjoner og mål. Én felles ting er at når du skal gjøre noe, skal det gjøres ordentlig. Alt må være approved. Alt vi noen gang ville var å kunne gi familien gull og glitter, klisjéen om å kjøpe mor et hus og far en bil, er kanskje mer reell for oss enn for deg. Det er en drøm. Ikke for fame, men for å fylle lommene.

Det medfører ofte høyt press rundt disse målene, og noen påvirkes psykisk av det, noen gjør alt de kan for å komme dit, koste hva det koste vil.

Låta er en god vibe i studio med meg, Adrian Kastrati og Pvcify. Vi følte den kalde, samt harde stemningen med en gang. Og hooket kom veldig naturlig for Adrian. Han er oppvokst samme sted som meg og jeg er utrolig glad det er han som leverer med meg på denne. Jeg føler vi lagde en låt man får billedlige tanker til.”

HØR “VALIDÉ” HER

Om Adrian Kastrati:

Adrian Kastrati er en 22-åring med røtter fra Kosovo og oppvokst på Ellingsrudåsen i Oslo. Fra barndommen av har fotball og musikk alltid tatt store deler av hverdagen hans. «Vi hadde en av de eldre i nabolaget som pleide å freestyle og lage god stemning, og derfra begynte vi smått å leke med musikken», sier han. Siden har han dyrket sin interesse for musikk. Han nevner Jonas Benyoub som inspirasjon - som var en av de første fra nærmiljøet til å ta steget ut mot den norske musikkbransjen.

Frozen 2 soundtrack slippes i dag!15.11.2019 13:01:00 CETPressemelding

Walt Disney Animation Studios` kommende spillefilm “Frozen 2” har et fantastisk soundtrack som inkluderer sanger fra Oscar og Grammy-vinnende låtskrivere som Kristen Anderson-Lopez og Robert Lopez, samt originalspor fra Grammy-nominerte Christophe Beck og artister som Panic! At The Disco, Kacey Musgraves og Weezer. Det norske koret Cantus er også med på soundtracket. «Frozen 2» er oppfølgeren til «Frozen» fra 2013 som er den mest innbringende animasjonsfilmen gjennom tidene. Filmen vant Oscar-pris for årets beste animerte spillefilm, og filmens ikoniske sang, «Let It Go», med musikk og tekster av Kristen Anderson-Lopez og Robert Lopez, vant også en Oscar for beste film-musikk. «Frozen 2» soundtrack slippes 15.november 2019 klokken 16:00. Filmen har premiere på kino i Norge 25.desember. Tracklist: 1. “All is Found” – performed by Evan Rachel Wood 2. “Some Things Never Change” – performed by Kristen Bell, Idina Menzel, Josh Gad and Jonathan Groff 3. “Into the Unknown” – performed by Idin

Nyhetsbrev fra Universal Music15.11.2019 08:36:35 CETPressemelding

God fredag! Her er ukens nyhetsbrev: Ny singel fra Billie Eilish "everything i wanted" Superstjernene Swift og Mendes slår seg sammen på ny versjon av "Lover" Astrid S annonserer “Astrid_S: World Tour Part One” Larsiveli tar det tilbake til Gjeddehjerte-tidene Jessie Reyez slipper låta "Crazy", som er en cover av Willie Nelson/Patsy Cline-slageren fra 1961. Denne, i likhet med "Far Away", er med på debutalbumet som slippes i 2020. Tory Lanez er i dag ute med Chixtape 5, hvor han har remikset de gode gamle klassikerne fra 2000 tallet som Snoop Doog, T-Pain, Lil Wayne, Jagged Edge, The-Dream og Mya for å nevne noen. Marshmello slipper ny singel, og tar denne gang en litt mer alternativ retning med låten "Tongue Tied" med YUNGBLUD og blackbear. Se videoen HER. I forbindelse med det kommende Vin og Rap 2-albumet, slipper Djoy sin første singel "En ting". På den lekne afropop-låten har han fått med seg Wavy Marley fra den populære duoen Snow Boyz. Etter stor suksess med remaken av låten "Al