Jonas Benyoub - Validé ft. Adrian Kastrati

Jonas Benyoub fra Ellingsrud har en flow som få andre rappere her til lands kan vise til, i vinnende kombinasjon med en fløyelsmyk sangstemme og en teft for fengende beats. I sommer slapp han debut-EPen “GODHET FOR SVAKHET”, hvor han nok en gang beviser at man bør bemerke seg navnet hans. I dag er han klar med nok en singel, “Validé”, med kompisen Adrian Kastrati.

Jonas Benyoub forteller:

“Vi kommer fra et sted i Oslo med mye ulike ambisjoner og mål. Én felles ting er at når du skal gjøre noe, skal det gjøres ordentlig. Alt må være approved. Alt vi noen gang ville var å kunne gi familien gull og glitter, klisjéen om å kjøpe mor et hus og far en bil, er kanskje mer reell for oss enn for deg. Det er en drøm. Ikke for fame, men for å fylle lommene.

Det medfører ofte høyt press rundt disse målene, og noen påvirkes psykisk av det, noen gjør alt de kan for å komme dit, koste hva det koste vil.

Låta er en god vibe i studio med meg, Adrian Kastrati og Pvcify. Vi følte den kalde, samt harde stemningen med en gang. Og hooket kom veldig naturlig for Adrian. Han er oppvokst samme sted som meg og jeg er utrolig glad det er han som leverer med meg på denne. Jeg føler vi lagde en låt man får billedlige tanker til.”

HØR “VALIDÉ” HER

Om Adrian Kastrati:

Adrian Kastrati er en 22-åring med røtter fra Kosovo og oppvokst på Ellingsrudåsen i Oslo. Fra barndommen av har fotball og musikk alltid tatt store deler av hverdagen hans. «Vi hadde en av de eldre i nabolaget som pleide å freestyle og lage god stemning, og derfra begynte vi smått å leke med musikken», sier han. Siden har han dyrket sin interesse for musikk. Han nevner Jonas Benyoub som inspirasjon - som var en av de første fra nærmiljøet til å ta steget ut mot den norske musikkbransjen.

Bon Jovi med ny låt og politisk album21.2.2020 18:05:00 CETPressemelding

Rockelegendene i Bon Jovi er ute med den nye låten "Limitless". "Limitless" er første smakebit ut fra deres kommende album Bon Jovi 2020 som slippes 15. mai og oppmuntrer til optimisme i en ellers usikker verden. Dette er gruppas 15. studioalbum med en tittel som refererer til årets valg i USA og et cover som viser en ettertenksom Jon Bon Jovi gjemt bak solbrillene foran justisdepartementet. Albumet inneholder 10 låter og tar opp aktuelle og tøffe temaer som blant annet våpenlov, krigsveteraners problemer, rasisme, politikk og betydningen av familie. Som Jon selv sier om albumet: "It encompasses life, love and loss". TRACKLISTE: 1. Beautiful Drug 2. Unbroken 3. Limitless 4. Luv Can 5. Brothers In Arms 6. Story Of Love 7. Lower The Flag 8. Let It Rain 9. Shine 10. Blood In The Water

Nyheter fra OnklP, Halsey, Taylor Swift, Bon Jovi med flere21.2.2020 09:55:06 CETPressemelding

Astrid S annonserer samarbeid med Brett Young Rockelegendene i Bon Jovi er ute med den nye singelen "Limitless". Låten oppmuntrer til optimisme i en ellers usikker verden. Carly Rae Jepsen spiller konsert på Sentrum Scene i kveld. Hennes siste album «Dedicated» fikk veldig gode anmeldelser hos publikasjoner som Pitchfork, The Guardian, The Fader og NME. Nye singelen “Superblood Wolfmoon” fra Pearl Jams sitt neste album ble sluppet på tirsdag. Bandet annonserte singelen via sin app, der fans kan høre en liten del av sangen ved å rette mobiltelefonen mot månen. Albumet Gigaton slippes 27. mars. "Always Tomorrow" er fjerde album fra LA-duoen Best Coast bestående av Bethany Cosentino og Bobb Bruno – deres første siden California Nights fra 2015. Albumet er produsert av Justin Meldal Johnsen (Beck, Air, M83) og mikset av Alan Moulder og Rich Costley (The Jesus And Mary Chain, Beach House, Fiona Apple). Bandet turnerer i USA denne våren før de gjør tre konserter i UK. På onsdag slapp Emily B