JLT Mobile Computers vinner order värd 7,8 MSEK från en global dryckestillverkare i Kalifornien USA

JLT valdes tack vare marknadsledande prestanda och enkel installation av en kund som arbetat med JLT sedan 2003

Växjö, Sverige, 15:e oktober 2020 * * * JLT Mobile Computers, ledande leverantör av stryktåliga datorer för krävande miljöer, annonserade idag att man tagit en betydande order till ett värde av 7,8 MSEK. Kunden, en global dryckestillverkar i Kalifornien USA, har varit en återkommande kund till JLT sedan 2003. Affären gjordes av JLT:s amerikanska dotterbolag och kunden valde ännu en gång JLT för dess produkters överlägsna prestanda och enkla installation.

Efter 17 lyckosamma år med god kundsupport, kommer kunden nu installera JLT:s populära 12-tums fordonsmonterade dator JLT1214P, som kommer att användas i verksamheten på flera av kundens lager. Leveranser påbörjas inom kort och slutleverans beräknas ske innan årets utgång.

JLT1214P-datorn innehåller en användarvänlig och i det närmaste okrossbar pekskärm, vilken eliminerar det vanligaste förekommande felet på den här typen av stryktåliga datorer. Datorn har använts och visat sin höga kvalitet i tusentals kundinstallationer över hela världen. Datorn levererar bevisad tillförlitlighet och funktion i en rad olika fordonstyper.

För mer information om JLT Mobile Computers och dess datorprodukter, tjänster och lösningar, besök www.jltmobile.com. Mer finansiella information finns på JLT:s investerarsidor https://jltmobile.com/sv/investerarinformation.

Denna information är sådan information som JLT Mobile Computers AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 15:e oktober 2020 klockan 15:00.

Förfrågningar
Per Holmberg, VDStefan Käck, vVD och ekonomichef
Tel.: +46 70 361 3934Tel.: +46 470 53 03 21
per.holmberg@jltmobile.com
www.jltmobile.com
stefan.kack@jltmobile.com

Om JLT Mobile Computers

Tillförlitlig prestanda, mindre krångel. JLT Mobile Computers är en ledande leverantör av stryktåliga mobila datorer och lösningar för de tuffaste miljöerna. 25 års erfarenhet har gjort det möjligt för oss att sätta standarden vad gäller användningen av ruggad IT-utrustning. Detta genom en kombination av oöverträffad produktkvalitet, enastående service och support samt förstklassiga lösningar som säkerställer problemfri drift för kunder inom lager/logistik, transport, tillverkning, gruvor, hamnar och jordbruk. JLT agerar globalt med kontor i Sverige och USA och med ett internationellt nätverk av återförsäljare på lokala marknader. Företaget grundades 1994 och är sedan 2002 noterat på Nasdaq First North Growth Market under symbolen JLT med Eminova Fondkommission AB som Certified Advisor. För mer information, besök jltmobile.com.

Auriant Mining Q3 2020 Interim Report and Online Conference, November 30th 202025.11.2020 11:19:11 CETPress release

Auriant Mining AB is pleased to announce that the Company’s Q3 2020 interim report will be published on Monday, November 30th. This will be followed by a live ZOOM Video Conference for analysts and investors with Danilo Lange (CEO), Vladimir Vorushkin (CFO) and Petr Kustikov (COO from December 1st 2020), who will be presenting Auriant Mining’s Q3 2020 results as well as hosting a Q&A session. The event will begin at 12:00 CET (12:00 Stockholm, 14:00 Moscow, 11:00 London). To participate in the ZOOM Video Conference on Monday, November 30th, please send to our email conf@auriant.com the following information: email, name, Company name. We will send the conference ID and passcode by email. If you have any questions, you can send them to our email: conf@auriant.com. For more information, please contact: Danilo Lange, CEO Tel: +7 495 109 02 82 E-mail: d.lange@auriant.com Company name: Auriant Mining AB Short name: AUR ISIN-code: SE0001337213 Website: www.auriant.com www.facebook.com/Aurian

Auriant Mining:s delårsrapport för Q3 2020 och online-konferens den 30 november 202025.11.2020 11:19:11 CETPressemelding

Auriant Mining AB har nöjet att meddela att Bolagets delårsrapport för Q3 2020 kommer att publiceras på måndagen den 30 november. Detta kommer att följas av en live ZOOM-videokonferens för analytiker och investerare med Danilo Lange (VD), Vladimir Vorushkin (Ekonomichef) and Petr Kustikov (Operativ chef från den 1 december 2020), som kommer att presentera Auriant Mining:s resultat för Q3 2020 samt med en möjlighet att ställa frågor. Evenemanget börjar kl. 12:00 CET (12:00 Stockholm, 14:00 Moskva, 11:00 London). För att delta i ZOOM-videokonferensen måndagen den 30 november, vänligen skicka till e-post conf@auriant.com följande uppgifter: e-post, namn, företagsnamn. Vi kommer att skicka konferens-ID och lösenord via mail. Om du har några frågor kan du skicka dem till e-post: conf@auriant.com För mer information, vänligen kontakta: Danilo Lange, VD Tel: +7 495 109 02 82 E-post: d.lange@auriant.com Företagsnamn: Auriant Mining AB Kortnamn: AUR ISIN-kod: SE0001337213 Webbplats: www.auriant