JLT Mobile Computers stärker närvaron på LogiMAT 2022 och presenterar stryktåliga Windows- och Android-baserade datorer

Besök JLT Mobile Computers på LogiMAT 2022
Hall 8, monter A15, 31 maj-2 juni 2022, Stuttgart, Tyskland

Bild tillgänglig: monika@prismapr.com

Bildtext: Fordonsmonterade JLT6012-datorn uppskattasutav JLT-kundenFreshför dessgoda förmåga att stå emot det tuffa slitage som utrustningen utsätts för vid användning i deras lagerlokaler, tack vare det kan verksamheten flyta på utan strul.

JLT Mobile Computersstärker närvaron på LogiMAT 2022 och presenterar stryktåliga Windows-och Android-baserade datorer

När Tysklands ledande logistikmässa LogiMAT nu gör sin återkomst som fysiskt evenemang på Stuttgart Trade Fair Center tar helhetsleverantören av stryktåliga datorer, mjukvarulösningar och tillhörande tjänster, JLT,tillfället i akt och medverkar för första gången med egen monter.

Växjö, Sverige, 21:aapril2022 * * * JLT Mobile Computers, ledande leverantör av stryktåliga datorer för krävande miljöer, välkomnar återkomsten av Tysklands främsta logistikevent LogiMAT som fysisk mässa med att stärka sin varumärkesnärvaro på plats i Stuttgart. För första gången ställer JLT ut med egen monter och kommer där att presentera sitt omfattande utbud av stryktåliga Windows- och Android-baserade datorer, mjukvarulösningar, tillbehör, och tillhörande tjänster under sitt eget varumärke (hall 8, monter A15). Precis som tidigare år visar även JLT:s lokala partner ecovium (hall 8/monter D61) produkter från JLT.

Med en utökad närvaro på LogiMAT fortsätter JLT sin tillväxtresa med målsättning att stärka den partnerbaserade säljkanalen och erbjuda ännu bättre kundsupport lokalt på den betydande och kvalitetsdrivna europeiska marknaden, vilket också är symboliskt för företagets snabba återhämtning från covid-pandemin.

Jag tror att jag talar för hela industrin när jag säger hur fantastiskt det är att se LogiMAT tillbaka som ett fysiskt evenemang i år, säger Per Holmberg, VD för JLT Mobile Computers Group. ”Mässan har länge varit av stor betydelseför JLTdå den utgjort en viktigplattform för attgenom vårt regionala partnernätverk visa upp våra stryktåliga datorer för potentiella kunder. I år tar vi det hela till nästa nivå och ställer ut med egen monter, något jag är mycket stolt över. Vi kommer där att presentera vårtutbud av högklassiga produkter och tjänstersom genom åren har kommit att uppskattas på den kvalitetsmedvetna europeiska marknaden.”

Dedikerade till att leverera med kvalitet i allt de gör, utvecklar och tillverkar JLT stryktåliga datorer av högsta kvalitet vid sin produktionsanläggning i Sverige. Företaget tillämpar samma kvalitetstänk i arbetet med det växande återförsäljarnätverket som består av noggrant utvalda säljpartners på de lokala marknaderna. JLT är en helhetsleverantör med mer än 25 års erfarenhet av att stötta sina kunder under hela produktlivscykeln, från installation till återvinningshantering. Utan att släppa fokus från sin unika specialitet – fordonsmonterade truckdatorer som garanterar tillförlitlig användning i de tuffaste miljöerna – tillgodoser de hela behovet för kunder inom logistikbranschen.

I montern på LogiMAT (A15, hall 8) kommer de ruggade fordonsmonterade datorerna i den hyllade JLT6012™-serien att vara en av höjdpunkterna. Utöver den populära JLT6012™-datorn med Windows operativsystem inkluderar serien nu även den Android 10-baserade modellen JLT6012A™ (se recension av Rugged PC Review), vilken lanserades för att möta den ökande efterfrågan av Android-baserade produkter för användning i supply chain- och logistikverksamhet. Med oöverträffad funktionalitet utgör JLT6012-serien en plattform för utvecklingen av innovativ hårdvara, mjukvara och tjänster som tillgodoser både dagens och morgondagens behov. Produktserien utmärks av hög prestanda, mycket tillförlitlig nätverksuppkoppling, minimala underhållskostnader och slitstarka komponenter som enkelt kan servas vid behov. Dessutom finns ett växande antal mjukvarutjänster att tillgå, varav många är internt utvecklade av JLT:s eget mjukvarubolag.

Datorerna i JLT6012-serien som är mycket slitstarka har samtidigt en modern design och ett användarvänligt gränssnitt för att möta operatörernas förväntan om estetiskt tilltalande arbetsutrustning. För större affärer finns det möjlighet att kundanpassa datorerna efter särskilda behov, JLT besöker då kundens anläggning för att göra en detaljerad utvärdering av verksamheten.

Kunder i hela Europa – från den nordiska ventilationssystemleverantören Fresh, till globala stålföretaget SSAB – uppskattar stryktåligheten hos JLT6012-serien då datorerna gör så att verksamheten kan flyta på utan avbrott även i tuffa miljöer.

På SSAB är kvalitet och hållbarhet högprioriterade områden vilket genomsyrar allt vi gör, något vi är mycket stolta över,säger Klas Lundåsen, IT-tekniker på SSAB Common IT Servive. ”Det gäller såväl våra egna produkter och tjänster som tredjepartsprodukter som vi använder i vår verksamhet. Vårt samarbete med JLT började när vi köpte de första datorerna 2003, ända sedan dess har utrustningen fungerat otroligt bra, i princip helt problemfritt. Nya JLT6012 håller samma höga kvalitet; konstruerade för att hålla över tid.”

För mer information om JLT Mobile Computers och dess datorprodukter, tjänster och lösningar, besök www.jltmobile.com, eller boka ett möte med Danny Dierckx, European Channel & Solution Director, under LogiMAT 2022 (monter A15, hall 8) i Stuttgart, Tyskland här.

Förfrågningar
JLT Mobile Computers Group JLT Mobile Computers
Per Holmberg, VD Danny Dierckx, European
Tel.: +46 70 361 3934 Channel & Solution Director
per.holmberg@jltmobile.comdanny.dierckx@jltmobile.com
www.jltmobile.comwww.jltmobile.com
PresskontaktCertified Adviser
PRismaPR Eminova Fondkommission AB
Monika Cunnington Tel.: +46 08 684 211 10
Tel.: +44 20 8133 6148 adviser@eminova.se
monika@prismapr.com
www.prismapr.com
www.eminova.se

Om JLT Mobile Computers

Tillförlitlig prestanda, mindre krångel. JLT Mobile Computers är en ledande leverantör av stryktåliga mobila datorer och lösningar för de tuffaste miljöerna. Över 25 års erfarenhet har gjort det möjligt för oss att sätta standarden vad gäller användningen av ruggad IT-utrustning. Detta genom en kombination av oöverträffad produktkvalitet, enastående service och support samt förstklassiga lösningar som säkerställer problemfri drift för kunder inom lager/logistik, transport, tillverkning, gruvor, hamnar och jordbruk. JLT agerar globalt med kontor i Sverige, Frankrike och USA och med ett internationellt nätverk av återförsäljare på lokala marknader. Företaget grundades 1994 och är sedan 2002 noterat på Nasdaq First North Growth Market under symbolen JLT med Eminova Fondkommission AB som Certified Adviser. För mer information, besök www.jltmobile.com.

Mandalay Resources Corporation Announces the Results of Its Annual General Meeting of Shareholders25.5.2022 23:32:49 CEST | Press release

TORONTO, May 25, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- Mandalay Resources Corporation ("Mandalay" or the "Company") (TSX: MND, OTCQB: MNDJF) is pleased to announce the results of its Annual General Meeting of Shareholders (the “Meeting”) held today virtually. All the resolutions presented at the Meeting were approved by the shareholders, with the votes cast by proxy representing 67.63% of the total shares outstanding as of the record date. Election of Directors The number of directors was fixed at seven members and each of the seven nominees listed in the Company’s Management Information Circular dated April 14, 2022, were re-elected to the Company’s Board of Directors. Abraham Jonker remains the lead independent director and Bradford Mills continues as Chair. Results of the votes cast by proxy are set out below. ResolutionVotes Cast by Proxy For% ForVotes Cast by Proxy Withheld% WithheldBradford A. Mills61,552,12099.95329,1930.047Abraham Jonker61,551,31399.95130,0000.049Amy Freedman61,547,53899.94

Galapagos to showcase commitment to rheumatoid arthritis care at the upcoming European League Against Rheumatism congress25.5.2022 22:01:00 CEST | Press release

Celebrating EULAR’s 75thanniversary with focus on a new era of rheumatoid arthritis care Mechelen, Belgium;25 May 2022, 22.01CET;Galapagos NV (Euronext & Nasdaq: GLPG) will present 11 abstracts at the European League Against Rheumatism (EULAR) congress 2022, 01-04 June, taking place in Copenhagen, Denmark. The broad range of abstracts include trial data analyses supporting the efficacy and safety profile of filgotinib andreal-world clinical data around alignment of prescribing between physicians and rheumatoid arthritis (RA) patients. Galapagos is also hosting a hybrid symposium: “Evolving patient care in RA: Can JAK inhibitors meet patient and physician expectations for RA treatment?”, which will include a discussion focused on aligning physician and patient treatment goals, looking at what is meant by ‘comprehensive care’ and how to ensure that people living with RA are part of treatment and care goal setting. A meet-the-expert session, “Patient-centred care in RA: cutting through th