Jesper Jenset er tilbake med Tilbake

Jesper Jenset har fått med seg det svenske stjerneskuddet Julia Lov på singelen "Tilbake" som slippes fredag 16. september. Torsdag 29. september spiller han på Parkteatret i Oslo.

Artwork "Tilbake"

Det drar seg mot slutten av sommeren.
Skole og studier har startet opp.
Kveldene er litt kaldere.
Men sola varmer.
Og det gjør tanken på årets sommerflørt også...

«Tilbake handler vel egentlig om en sommerflørt man kanskje ikke er helt klar på å gi slipp på»forteller Jesper Jenset.
«Soundmessig er låta inspirert av  2000 tallets R&B - en epoke som jeg er veldig fan av og som gjør meg nostalgisk. Håper lytterne kan få den samme gode følelsen når de hører Tilbake.»

Låten har Jesper skrevet og produsert med Flatmate, og med seg har han svenske Julia Lov.
«Hun har noe ved seg som jeg føler at gir låten en ekstra dimensjon.»

Med «Gåsehud» har Jesper vært en del av lydsporet for sommeren 2022.
Nå er høsten på trappene, og du kan sjekke ut «Tilbake» med Jesper Jenset og Julia Lov fra fredag 16. september.

Artwork "Tilbake"
Jesper Jenset og Julia Lov (c) Pål Paulsen