Jbf bank og forsikring

Jbf har Norges mest fornøyde kunder

Med en tilfredshetsscore på 87,5 og en lojalitetsscore på 96 topper forsikringsselskapet Jbf forsikring den årlige Barcode-listen, som er utført av Barcode Intelligence.
Helge Dalen er konsernsjef i Jbf bank og forsikring

– Det er fantastisk at vi for femte året på rad har Norges mest fornøyde kunder, helt uavhengig av bransje. Vårt mål er å alltid være verdifullt til stede for våre kunder. Vi er utrolig takknemlig for at undersøkelsen bekrefter at leverer på dette, sier Helge Dalen, konsernsjef i Jbf bank og forsikring.

Barcode-listen er en parallellmåling til Norsk Kundebarometer (NKB) og tilbys bedrifter som ikke er store nok til å komme på den offisielle NKB-listen. Målingen er identisk med NKB, både når det gjelder metode, spørsmål og tidspunkt for gjennomføring. Slik sett er resultatene direkte sammenlignbare med NKB-tallene.

Utvalgte kundegrupper

Jbf forsikring er et eksklusivt forsikringsselskap for utvalgte kundegrupper. Forsikringene tilbys ansatte og medlemmer av selskaper eller organisasjoner som har en avtale med Jbf, hovedsakelig aktører tilknyttet jernbanen. Barn av eksisterende kunder har også mulighet til å bli kunde hos Jbf.

– For våre kundegrupper skal Jbf fortsatt være det selskapet våre kunder kjenner seg hjemme i, og som er til stede gjennom hele livet med personlig service, relevante og konkurransedyktige tjenester, sier Dalen.

Om Jbf forsikring

Jbf forsikring (Jernbanepersonalets Forsikring Gjensidige) er en del av finanskonsernet Jbf bank og forsikring, som er finanskonsern bestående av en sparebank og et forsikringsselskap. Jbf forsikring er et eksklusivt forsikringsselskap for utvalgte kundegrupper. Forsikringene tilbys ansatte og medlemmer av selskaper eller organisasjoner som har en avtale med Jbf, hovedsakelig aktører tilknyttet jernbanen. Selskapet har i dag en kundegruppe på nærmere 77.000 husstander, om lag 150.000 personer. Bankdelen av virksomheten er en sparebank i Eika-alliansen. Jbf har hovedkontor i Oslo og avdelingskontorer i Bergen, Stavanger, Trondheim, Kristiandsand, Hamar, Narvik og Mo i Rana. Finanskonsernet har om lag 170 ansatte.

Kontakt

Har du spørsmål kontakt konsernsjef Helge Dalen, tlf. 918 58 275, eller markeds- og kommunikasjonsdirektør Ole Gjuv Pedersen, tlf. 402 16 447

Helge DalenKonsernsjefJbf bank og forsikring

Helge Dalen er konsernsjef i finanskonsernet Jbf bank og forsikring

Tel:91858275helge.dalen@jbf.no

Helge Dalen er konsernsjef i Jbf bank og forsikring
Helge Dalen tilrådde som konsernsjef i Jbf bank og forsikring i august 2020
Oversikt over Barcode-listen 2021

Om Jbf bank og forsikring

Jbf bank og forsikring
Sonja Henies plass 4

Jbf forsikring (Jernbanepersonalets Forsikring Gjensidige) er en del av finanskonsernet Jbf bank og forsikring, som er finanskonsern bestående av en sparebank og et forsikringsselskap. Jbf har en eksklusiv kundegruppe ved at de tilbyr forsikringer kun til ansatte som jobber i selskaper knyttet til jernbane og barn av aktive kunder. Selskapet har i dag en kundegruppe på nærmere 77.000 husstander, om lag 150.000 personer. Bankdelen av virksomheten er en sparebank i Eika-alliansen. Jbf har hovedkontor i Oslo og avdelingskontorer i Bergen, Stavanger, Trondheim, Kristiandsand, Hamar, Narvik og Mo i Rana. Finanskonsernet har om lag 170 ansatte.