Jan Bøhler er ute med «Ta i, ta i!» og ny musikkvideo

Nå kan du høre den andre singelen fra Jan Bøhlers kommende debutalbum!

Istedenfor å ta deg sammen etter jul og begynne å trene da, foreslår Jan Bøhler at du skal starte nå! Det vil han formidle med singelen «Ta i, ta i!», som er ute nå.

Hør singelen her og se musikkvideoen her!

– Julebord og julemat smaker enda bedre hvis formen er god. Da har kroppen bare godt av noen kraftige måltider, som gir deg mer å gå på utover vinteren, sier Jan.

Derfor lanserer han singelen «Ta i, ta i!» om treningsglede nå når førjulstida nærmer seg. I denne energifulle rockelåta synger Jan om at trening er den beste medisin som hjelper på alt, og som gjør at mye vi strever med går lettere. For ham er det en måte å få igang kroppen på og være klar for å takle dagens kjas og mas.

– Selv om det som han synger «er så mange tunge ting som tynger og er så kjempevanskelig i grunnen», hjelper det å «ta i så det bare synger», sier han, og håper med dette å kunne inspirere noen og enhver til å ta i litt ekstra.

Det er mange som kommer i gang med en treningssjau, men ikke greier å følge opp særlig lenge grunnet tidspress, belastningsskader og annet. Jan mener han har løsningen i enkle egenvekt-øvelser som man kan ta overalt hvor det fins en passende grein på et tre eller en benk eller et utendørs trenings-stativ å bruke. Noen av disse øvelsene er å se i musikkvideoen til «Ta i, ta i!», samt i denne videoen med Alex Rosén!

– Så da er det bare å ta utfordringen og høre på «Ta i, ta i!» og se om du ikke lar deg rive med og får opp treningslysten og formen - denne gang før jul!

De som har vært med og spilt den inn er Tom R Andresen, gitar - Pål Åsheim, bass, trommer og kor - Leif Andresen, keyboard og kor. «Ta i, ta i!» er andre singel fra Jan Bøhlers kommende debutalbum Enkel type, som slippes på Grappa Musikkforlag 1. november.

Nå kan du høre den andre singelen fra Jan Bøhlers kommende debutalbum!

Grappa Musikkforlag A/S ble etablert i 1983 og er et av Norges største uavhengige plateselskap. I år 2023 har Grappa 40 års jubileum.

Grappa Musikkforlag har gitt ut over fire tusen album spredt på ulike labler. Foruten Grappa som favner viser og pop, så utgis klassisk musikk på Simax Classics, folkemusikk og verdensmusikk på Heilo, blues og country på Blue Mood og jazz på Hubro.

Grappa samarbeider med Egmont Kids Media Nordic AS om utgivelse av barnemusikk gjennom Barneselskapet. Grappa samarbeider med Norsk Jazzforum om innspilling og utgivelse av norsk jazz på Odin. Grappa har også et tett samarbeide med Rune Grammofon og Drabant Music.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Grappa Musikkforlag AS på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.