ISUZU introduserer VIP Testdrive 2021

Isuzu-fabrikken lanserer nå et helt nytt Testdrive-prosjekt, med Norge som første land ut til å teste konseptet!

For snart et år siden lanserte vi helt nye Isuzu D-MAX for det norske markedet, og pickup-en har blitt svært godt mottatt blant både kunder, forhandlere og motorpressen. Hittil i år er Isuzu det merket med størst salgsøkning i sitt segment, og det er solgt mer enn 1.000 pickuper siden lansering. Mange har valgt nye Isuzu som arbeidsbil til sine bedrifter, og vi ønsker at enda flere skal få oppleve hva nye Isuzu har å by på.

Hva er Isuzu VIP TestDrive 2021?

I samarbeid med Isuzu-fabrikken introduseres nå et nytt konsept hvor proffkunder skal få teste Isuzu D-MAX over en periode, og erfare hva den kan tilføre din bedrift i praksis. Konseptet er også en del av Isuzu-fabrikkens utviklingsstrategi, og fabrikken vil bruke test-kjørernes tilbakemeldinger for videre utvikling av bilen. VIP Testdrive-prosjektet lanseres hos de fleste Isuzu-forhandlere over hele landet, og hos flere forhandlere er prosjektet allerede i gang!
Isuzu D-MAX er en populær arbeidsbil i proffmarkedet, og tilbyr en rekke skreddersydde løsninger – alt etter bedriftens behov.

Biler i bestilling etter prøvekjøring

Tronfjell Maskin er en av bedriftene som har bestilt to Isuzu D-MAX etter å ha prøvekjørt TestDrive-bilen hos forhandler Granrud Bilverksted. Dette er de første Isuzu-ene de har bestilt, og de er strålende fornøyd med både bilene og oppfølging fra forhandler.

Høgevarde AS har også kjøpt fem nye Isuzu etter å ha prøvekjørt bilen hos Gol Auto, og bilene har nå har blitt en del av deres arbeidsteam i fjellet.

-Her på Høgevarde AS har vi kjøpt fem nye Isuzu-pickuper. De er utrolig gode å kjøre, og ikke minst veldig lett på rattet når blant annet skal rygge eller manøvrere tunge hengere. Vi jobber med alt fra grøftegraving, tomteplanering og stibygging. Bilen er ypperlig til å transportere tunge redskap og mindre gravmaskiner på henger. I forhold til andre merker jeg har kjørt tidligere, så synes jeg Isuzu er en helt topp bil, sier Tore Svingen i Høgevarde AS.
Det har ankommet mye Isuzu den siste tiden, så det er biler på lager for rask levering!
Kontakt din nærmeste Isuzu-forhandler for prøvekjøring eller mer informasjon.

Sikrest i klassen

I tillegg til å ha et fantastisk høyt utstyrsnivå, har man heller ikke sett en pickup med høyere sikkerhetsnivå tidligere. Med fem stjerner og full pott i den omfattende kollisjonstesten Euro NCAP, er Isuzu D-MAX den sikreste bilen i sin klasse! Den har rimelige eierkostnader med lavt forbruk og fantastisk driftsikkerhet. Bilen har allerede vunnet en rekke internasjonale priser, blant annet er den kåret til «Pick-up of the year 2021» i britiske 4x4 Magazine.

Om Isuzu

Isuzu er en av Japans eldste bilprodusenter med startår 1916, og er en av verdens ledende utviklere og største produsent av dieselmotorer. Isuzu har hovedkontor i Tokyo i Japan, og har i dag virksomhet i over 100 land.
RSA ble Isuzu-importør for det norske markedet i 2007, og har bygget opp et stort forhandlernettverk. Siden den gang har Isuzu vært stor salgssuksess i pickup-segmentet, og Isuzu D-MAX har flere ganger vært Norges mest solgte pick-up! Besøk isuzu.no her.