Iselinn har vært redningen for mange som mangler stil!

Hvem har ikke klesskapet fullt men ingenting å ha på seg? Lite i garderoben som passer sammen? Nyinvestering som ble fullstendig feilkjøp. Fullstendig krise når du skal på fest. Trenden er nå at vi søker profesjonell hjelp til det meste, også når vi skal kle oss opp!

Iselinn har i mange år drømt om å kunne hjelpe de som sliter med å finne sin stil og sine fargekombinasjoner. Iselinn har 17 års erfaring fra motebransjen og er blant de best i bransje på imagestyling. Iselinn har drømt lenge om å kunne jobbe fulltid med å gi profesjonell hjelp og nå har drømmen gått i oppfyllelse. Iselinn har starten i sommer en imagestyling tjeneste på et kjøpesenter i Trondheim, Sirkus shopping. Trønderne har ventet lenge på et slikt tilbud og responsen på Iselinn sin tjeneste er enorm.

- Dette må være den absolutt best jobben en kan ha, sier Iselinn oppglødd. Jeg har lenge drømt om dette og nå er drømmen gått i oppfyllelse. Jeg blir bare så lykkelig når jeg ser responsen til mine kunder under imagestyling timen. Kundene går herifra og vet da hvilke farger de bør velge i forhold til sin hud og hårfarge og hvilken stil som passer dem i forhold til sin kroppsfasong og for å fremheve de beste trekkene.

Jeg har hatt unge jenter som har vært så fortvilet for at de ikke passer klær som alle vennene bruker da de har litt annen fasong. Når de har vært hos meg så har de funnet helt sin egen stil som passer sin fasong og de går herifra med helt annen selvtillit enn når de kom. Det er ekstra moro når jeg uker, etter uker får snapper fra dem på sine handleturer hvor de har funnet nye favorittplagg, smiler Iselinn med stor entusiasme.

Trenden nå er jo at vi søker profesjonell hjelp til det meste og Iselinn sin styling tjeneste er blant de tjenester som er mest trendy nå. Alle vet det er vanskelig  å følge med på hvilke farger som er de hotteste denne sesongen og f.eks hvilken fasong skoene skal være nå. Iselinn bruker en time på veiledning hvor kunden får en analyse av farge eller stil. Kunden er da klar til å gå hjem og renske opp i klesskapet før nyinnkjøp av de riktige plaggene er i gang.  Iselinn avslutter med at dette er kanskje det beste sparetip. Kjøp en stylingtime til kr 600 da en slipper all bomkjøp i fremtiden.

www.imagestylisten.com

Iselinn 90063467

Sirkus Shopping er et av Midt Norges største kjøpesenter ligger på kollektiv knutepunkt  i Trondheim øst ved innkjøringen til Trondheim sentrum. Kjøpesenteret har visjon "STORE OPPLEVELSER" som vi lever etter med å gi våre gjester en annerledes handelseopplevelse. Vi har mange event som skal være med å innfri denne visjonen.