Isahs eksklusive Ma$arati-jakke kan bli din
– Dette er en jakke som jeg har designet spesielt til Isah,1 av 1, på geiteskinn, «cause he the goat», sier den anerkjente kunstneren.
Det norske R&B-fenomenet Isah har allerede brukt jakken under innspillingen av sine siste musikkvideoer.
Mathias «Ma$arati» Nordby er suksesshistorien om Hamar-gutten som på kort tid har rukket å bli en av de virkelig store internasjonale kunst- og designnavnene blant trendsetterne innenfor hiphop og rapkulturen.
Leverer bestillingsverk til superstjerner
28åringen har levert bestillingsverk til blant annet superstjerner som Post Malone, KYLE, Roy Wood$ og Tyla Yaweh. Nylig kom han tilbake fra et opphold i USA, hvor han i tillegg til å gjennomføre en utstilling, også fikk tid til å besøke nettopp Post Malone.
– Kunsten min blir det det blir. Jeg vet aldri hva jeg lager før jeg selv ser ting. Øyet skal kunne lete eller se etter ting som plutselig dukker opp. Jeg liker å jobbe fritt, og med det jeg har av utstyr. Kunst er alt, alt er kunst. «Make something with it.» Jeg skal bare sette spor, sier «Ma$arati».
Det er Klarna som arrangerer Ma$arati-jakke-konkurransen i appen sin.
– Vi fortsetter å utvikle samarbeid med unge norske kunstnere. Ma$arati er et strålende eksempel på alt det spennende som skjer innenfor popkulturen her hjemme, og vi vet at mange av våre kunder setter pris på tiltak som dette, sier markedsdirektør Thomas Elvestad.
Videreutvikling av tidligere Isah-samarbeid
Den eksklusive jakke-konkurransen er en videreutvikling av Klarnas tidligere samarbeid med nettopp Stavanger-gutten Isah. Tidligere i høst lanserte det unge musikktalentet fra Stavanger sine tre nyeste musikkvideoer eksklusivt i Klarnas app.
– Vi tror det vil bli stadig vanligere med denne type samarbeid for å skape oppmerksomhet rundt alt det bra som skjer innenfor norsk kunst, kultur og design. Det er en bølge av norske talenter som vil opp og frem. Det vil vi gjerne hjelpe dem med, sier Elvestad.
Kontakter
Thomas ElvestadMarkedsdirektør, fungerende salgsdirektør
Klarna Norge
Bilder
Om Klarna
Siden 2005 har Klarna jobbet med å akselerere handelen med forbrukerens behov i sentrum. Med over 150 millioner aktive forbrukere globalt og 2,5 millioner transaksjoner om dagen, revolusjonerer Klarnas rettferdige, bærekraftige og AI-drevne betalings- og shoppingløsninger måten vi handler på nett og i fysisk butikk. De gir forbrukerne det som skal til for å handle smartere, tryggere og enklere. Globalt har mer enn 550 000 butikker, inkludert H&M, Saks, Sephora, Macys, Ikea, Expedia Group, Nike og Airbnb, tatt i bruk Klarnas innovative teknologi og markedsføringsløsninger for å drive vekst og lojalitet. For mer informasjon, besøk Klarna.com
Følg pressemeldinger fra Klarna
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Klarna på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Klarna
Klarnas AI-assistent håndterer 2 av 3 kundeservice-chatter etter en måned28.2.2024 08:32:25 CET | Pressemelding
Klarna presenterer nå sin nye AI-assistent – bygd på OpenAI-teknikk. Bare etter en måneds bruk av kundene, taler resultatene sitt tydelige språk:
Klarna oppsummerer ditt 2023: Vil motivere til mer pengeprat2.2.2024 07:29:10 CET | Pressemelding
Med den nye funksjonen «Money Story 2023» i Klarnas app kan alle brukere av shopping- og betalingsløsningen nå få en enkel, men detaljert og underholdende oversikt over forbruket sitt i fjor.
Klarna og CarTrawler-avtale tar rentefrie fakturakjøp til bilutleiemarkedet13.12.2023 09:01:19 CET | Pressemelding
Nå kan reisende betale for bilutleie med Klarna når de bestiller dette hos mer enn 70 flyselskap og 250 reisenettsteder globalt. Dette er et marked som historisk sett har vært dominert av kredittkortbransjen.
Klarna tar smooth betaling til norske Foodora-kunder30.11.2023 08:02:03 CET | Pressemelding
Nå utvider Klarna og Foodora sitt samarbeid til fem nye land. Etter et par suksessfulle år som partnere i Sverige, kan også norske kunder ta i bruk Klarnas smoothe og enkle betalingsløsninger når de bestiller mat eller dagligvarer gjennom Foodora.
Prisanalyse av Black Week: 1 av 5 produkter på tilbud23.11.2023 12:00:51 CET | Pressemelding
Bare i løpet av de første tre dagene av årets Black Week var 21,9 prosent av de 19 000 mest populære produktene på salg.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom