Isah med eksklusiv premiere på nye musikkvideoer i Klarnas app

R&B-fenomenet Isah (20) har på rekordfart rukket å bli en av årets mest populære nykommere. Nå slipper han sine tre nye musikkvideoer eksklusivt i Klarnas app.

Foto: SDKT Entertainment

Jeg er kjempespent på hva folk kommer til å synes om musikkvideoene. Det er spennende å gjøre ting på en litt annerledes måte og teste ut noe nytt. Derfor har jeg valgt å slippe videoene min eksklusivt for alle som bruker Klarnas app, sier Isah.

Klarna håndterer mellom en tredjedel og halvparten av alle betalingstransaksjoner i det nordiske netthandelsmarkedet. Mer enn 5000 norske nettbutikker benytter seg av deres betalingsløsninger.

Smoooth nykommer

Isah ble for alvor kjent i Norge etter at han gjestet Karpe Diem på utgivelsen «SAS Plus/SAS Pussy» i februar. Siden i sommer har låten «Hallo» som han har sammen med Dutty Dior hatt mer enn 14,6 millioner streaminger og ligget på VG-lista i hele 26 uker.

Akkurat som Klarna liker jeg også å gå mine egne veier og gjøre ting litt annerledes, sier 20-åringen fra Storhaug utenfor Stavanger.

Det er låtene «intro», «rose» og «rodeo» fra hans siste EP «sukkerspinn og hodepine (del 2)» som nå blir eksklusivt tilgjengelig via Klarna. Fra den 16. oktober får alle som har Klarnas gratis app oppleve R&B-talentets siste musikkvideoer.

En gave til våre fornøyde kunder

Markedsdirektør i Klarna Norge, Thomas Elvestad, er svært godt fornøyd med samarbeidet med det unge musikktalentet fra Stavanger.

Vi elsker å støtte unge norske fremadstormende kunstnere som Isah. Samtidig vil vi gi noe ekstra tilbake til alle som bruker appen vår og som har gitt oss svært gode tilbakemeldinger. Klarna appen knuser de aller fleste apper i Norge når det gjelder rating og vurderinger. I App Store har nordmenn ratet appen til hele 4,8 og det er fra utrolige 28.000 vurderinger.

Isah er en artist som vi vet mange av våre kunder, spesielt innenfor fashion og livsstil, setter stor pris på, sier Elvestad.

Thomas Elvestad, Markedsdirektør, Klarna Norge

Med mer enn 2500 medarbeidere i hele 17 markeder, er Klarna løsningen for over 70 millioner kunder og 130 000 bedrifter. Klarna tilbyr kortbetaling, faktura og delbetaling, og gir dermed kundene mulighet til å selv bestemme når og hvordan de ønsker å betale.