Isac Elliot er endelig ute med ny musikk

Den finske superstjernen varmet opp for Justin Bieber på de tre konsertene han hadde i Telenor Arena, og han har også selv spilt i Oslo Spektrum i både 2014 og 2016. I dag slipper han nye singelen "Waiting Game".

I dag slipper Finlands superstjerne Isac Elliot sin nye singel Waiting Game.

18-åringen og popfenomet har allerede gitt ut singler og album som har gått gull, platina og multi-platina i alle nordiske land. Hans siste album “Faith” gikk gull i Finland, Norge og Sverige allerede på releasedag!Isac Elliot fascinerer sitt publikum med sin unike stemme og karismatiske personlighet. Nye singelen  "Waiting Game" er lyden av urban-pop i 2019, og som du kan rett og slett ikke motstå. Låta ble produsert av den finske duoen Jaron & Istala og medskrevet av Isac Elliot selv. “Waiting Game” er hans første singel, utgitt av Universal Music.

Ingenting kan stoppe han nå, og Isac Elliot er klar til å erobre musikkverdenen, utover Norden. Med sin iøynefallende motestil, som er en blanding av urban street wear og luksuriøs high-fashion matchet med finsk coolness, er Isac Elliot et stilikon for sin generasjon. Isac Elliot har oppnådd over 190 millioner streams på Spotify alene, erobret toppen av hitlistene med albumene sine og gitt ut flere hit-singler, noe som viser en status som en av de beste skandinaviske pop-superstjernene.Han har vunnet flere prestisjetunge musikkpriser (inkludert EMMA Award (Finish Grammy) og MTV Award "Best Finnish Act") og har fylt Spektrum allerede 2(!) ganger før han fyllt 18 år gammel.

Den finske popsangeren har nesten 1 million følgere på sine sosiale medier og i Skandinavia er Isac Elliot også en merkevareambassadør for Mercedes Benz. Med "Waiting Game" understreker Isac Elliot at han er klar for den internasjonale scenen og er definitivt en av de hotteste popartistene å se opp for i 2019.

Bon Jovi med ny låt og politisk album21.2.2020 18:05:00 CETPressemelding

Rockelegendene i Bon Jovi er ute med den nye låten "Limitless". "Limitless" er første smakebit ut fra deres kommende album Bon Jovi 2020 som slippes 15. mai og oppmuntrer til optimisme i en ellers usikker verden. Dette er gruppas 15. studioalbum med en tittel som refererer til årets valg i USA og et cover som viser en ettertenksom Jon Bon Jovi gjemt bak solbrillene foran justisdepartementet. Albumet inneholder 10 låter og tar opp aktuelle og tøffe temaer som blant annet våpenlov, krigsveteraners problemer, rasisme, politikk og betydningen av familie. Som Jon selv sier om albumet: "It encompasses life, love and loss". TRACKLISTE: 1. Beautiful Drug 2. Unbroken 3. Limitless 4. Luv Can 5. Brothers In Arms 6. Story Of Love 7. Lower The Flag 8. Let It Rain 9. Shine 10. Blood In The Water

Nyheter fra OnklP, Halsey, Taylor Swift, Bon Jovi med flere21.2.2020 09:55:06 CETPressemelding

Astrid S annonserer samarbeid med Brett Young Rockelegendene i Bon Jovi er ute med den nye singelen "Limitless". Låten oppmuntrer til optimisme i en ellers usikker verden. Carly Rae Jepsen spiller konsert på Sentrum Scene i kveld. Hennes siste album «Dedicated» fikk veldig gode anmeldelser hos publikasjoner som Pitchfork, The Guardian, The Fader og NME. Nye singelen “Superblood Wolfmoon” fra Pearl Jams sitt neste album ble sluppet på tirsdag. Bandet annonserte singelen via sin app, der fans kan høre en liten del av sangen ved å rette mobiltelefonen mot månen. Albumet Gigaton slippes 27. mars. "Always Tomorrow" er fjerde album fra LA-duoen Best Coast bestående av Bethany Cosentino og Bobb Bruno – deres første siden California Nights fra 2015. Albumet er produsert av Justin Meldal Johnsen (Beck, Air, M83) og mikset av Alan Moulder og Rich Costley (The Jesus And Mary Chain, Beach House, Fiona Apple). Bandet turnerer i USA denne våren før de gjør tre konserter i UK. På onsdag slapp Emily B