Nel ASA

Invitasjon til pressekonferanse vedrørende hendelsen på hydrogenstasjonen på Kjørbo

(Oslo, 27. juni, 2019) Nel ASA (Nel, OSE:NEL) inviterer til en pressekonferanse fredag 28. juni 2019 klokken 11:00 vedrørende hendelsen på hydrogenstasjonen på Kjørbo. Det vil i tillegg bli avholdt en internasjonal pressekonferanse og investorpresentasjon klokken 15:00.

Norsk pressekonferanse

Sted: Hotel Continental, Stortingsgaten 24/26, Oslo

Tid: 11:00

Språk: Norsk

Foredragsholdere:

• Øystein Ulleberg, forskningsleder ved Institutt for energiteknikk (IFE)
  • Sverre Junker, innsatsleder ved Asker og Bærum brannvesen
  • Geirmund Vislie, direktør Consulting i Gexcon
  • Jon André Løkke, konsernsjef i Nel

Pressekonferansen vil bli strømmet direkte på følgende adresse: https://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=98033846

Presentasjonen til Nel vil bli gjort tilgjengelig klokken 08:00 fredag 28. juni 2019 gjennom meldingstjenesten til Oslo Børs og på www.nelhydrogen.com

For tekniske spørsmål vedørende pressekonferansen, vennligst kontakt Leila Asdal Danielsen på ledan(at)nelhydrogen.no

Internasjonal pressekonferanse og investorpresentasjon

Sted: Hotel Continental, Stortingsgaten 24/26, Oslo

Tid: 15:00

Språk: Engelsk

Foredragsholdere:

• Geirmund Vislie, direktør Consulting i Gexcon
  • Jon André Løkke, konsernsjef i Nel

Presentasjonen vil bli strømmet direkte på følgende adresse:

Nel har opprettet en nettside for statusoppdateringer og spørsmål angående hendelsen på hydrogenstasjonen på Kjørbo. Siden finnes på www.nelhydrogen.com, og oppdateres når ny informasjon er tilgjengelig.

Om Nel ASA

Nel ASA
Karenslyst Allé 20

+47 23 24 89 50http://www.nelhydrogen.com

Om Nel ASA | www.nelhydrogen.com

Nel er et globalt hydrogenselskap som leverer spesialiserte løsninger for å produsere, lagre og distribuere hydrogen fra fornybar energi. Vi betjener industri-, energi- og gasselskaper med ledende hydrogenteknologi. Siden opprinnelsen i 1927 har Nel en stolt historie med utvikling og kontinuerlig forbedring av hydrogenanlegg. Våre hydrogenløsninger dekker hele verdikjeden fra teknologier for å produsere hydrogen, til komplette fyllestasjoner for hydrogen.