Invitasjon til lansering av Elskede by i Trondheim

Posten/Bring og Ragn-Sells inviterer til presselansering av «Elskede by», et samarbeid for bylogistikk som er helt nytt i Trondheim. Den skjer mandag 13. januar 2020 klokken 12.00 i utearealet ved DNB på Solsiden.

Nå kommer Elskede by til Trondheim. Foto: Alexander Benjaminsen/DNX

Trondheims ordfører Rita Ottervik vil være stede under lanseringen, sammen med representanter for Ragn-Sells og Posten.

Påmeldingen til lanseringen kan gjøres til presse@posten.no. Ved behov for mer informasjon kan Jørn Michalsen i Posten Norge kontaktes på telefon 91345748.

Nå kommer Elskede by til Trondheim. Foto: Alexander Benjaminsen/DNX

Følg saker fra Ragn‐Sells AS

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Ragn‐Sells AS på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Ragn‐Sells AS