Invitasjon til Åpen time 24. oktober

Hvordan skal idrettens langtidsplan Idretten vil! følges opp med konkrete mål og nøkkelindikatorer for måloppnåelse? Hva viser medlemsutviklingen i norsk idrett og hvilke digitale tjenester skal nå rulles ut til idrettsorganisasjonen for å gjøre hverdagen lettere for både de frivillige og ansatte i klubber, kretser og særforbund?

Idrettsstyret inviterer til Åpen time på Ullevaal stadion, møterom ved kantinen, torsdag 24. oktober kl. 10.00 – 11.00. Oppmøte i resepsjonen senest kl. 09.50.

Agenda:

1. Oppfølging av protokoll fra idrettstinget
  2. Idretten skal
  3. Innspill til idrettsmeldingen
  4. Nøkkeltallsrapport
  5. Status digitaliseringsløftet
  6. Internasjonale saker/møter

Se hele sakslisten her.

Åpen time vil bli streamet og kan følges via idrettsforbundet.no.

Det avsettes ca 20 minutter for 1:1 intervjuer i etterkant av Åpen time. Media som ønsker å ta opp andre aktuelle saker (utover sakslisten til Idrettsstyret) med NIF bes oversende tema og ønsket intervjuobjekt til Finn Aagaard, kommunikasjonsansvarlig innen kl. 17.00 i dag, onsdag 23. oktober.